Me Postad 8 Mars, 2005 Rapport Postad 8 Mars, 2005 tror jag läste nånstans att ZTV har köpt in serien, säsong 1 iaf. vet ej om de köpt in fler eller när det sänds. har inte ZTV så har tine så stor koll på det ;)
Rick Hunter Postad 12 Mars, 2005 Rapport Postad 12 Mars, 2005 vore kul om nån annan kanal kunde köpa in resten av serien, den är ju inte lika bra som Buffy men Spike är ju med i säsong 5 så det är nått att se fram emot
Dahlberg Postad 23 Mars, 2005 Rapport Postad 23 Mars, 2005 vore kul om nån annan kanal kunde köpa in resten av serien, den är ju inte lika bra som Buffy men Spike är ju med i säsong 5 så det är nått att se fram emot <{POST_SNAPBACK}> ZTV kommer börja sända Angel...
Mr Borg Postad 23 Mars, 2005 Rapport Postad 23 Mars, 2005 Hoppas bara de kommer sända alla säonger med då...vore ju trevligt
Rick Hunter Postad 23 Mars, 2005 Rapport Postad 23 Mars, 2005 Hoppas bara de kommer sända alla säonger med då...vore ju trevligt <{POST_SNAPBACK}> Absolut, Väldigt trevligt!
StarTrekin Postad 24 Mars, 2005 Rapport Postad 24 Mars, 2005 ZTV ska börja sända Angel 2/4 kl 19.00 (det är en lördag) och de kommer visa den från början ;)
Rick Hunter Postad 24 Mars, 2005 Rapport Postad 24 Mars, 2005 ZTV ska börja sända Angel 2/4 kl 19.00 (det är en lördag) och de kommer visa den från början ;) <{POST_SNAPBACK}> Har dom köpt in alla säsongerna? annars är det ju inte särskilt intressant
speck Postad 2 November, 2006 Rapport Postad 2 November, 2006 Tills för ett par veckor sedan sändes Angel på Tv6 (nu utbytt mot repriser av en tidigare omgång av smallville) vet någon om det kommer sändas fler avsnitt?
johannalaforge Postad 13 Mars, 2008 Rapport Postad 13 Mars, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel
K´hogh son of Klintoch Postad 13 Mars, 2008 Rapport Postad 13 Mars, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr .
Unkas Postad 13 Mars, 2008 Rapport Postad 13 Mars, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr . Vet ni om det går det några reprise senare på kvällen eller natten? Jag Jobbar och är aldrig hemma vid tre på dagen.
K´hogh son of Klintoch Postad 14 Mars, 2008 Rapport Postad 14 Mars, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr . Vet ni om det går det några reprise senare på kvällen eller natten? Jag Jobbar och är aldrig hemma vid tre på dagen. reprisen går på förmiddagen dagen efter .
Unkas Postad 14 Mars, 2008 Rapport Postad 14 Mars, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr . Vet ni om det går det några reprise senare på kvällen eller natten? Jag Jobbar och är aldrig hemma vid tre på dagen. reprisen går på förmiddagen dagen efter . Det var inget god nyhet för mig. Får skippa den serien helt...eller säga upp mig från jobbet.
speck Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Är det någon som vet om TV6 kommer visa Angel något mer?
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu