Me Posted March 8, 2005 Report Posted March 8, 2005 tror jag läste nånstans att ZTV har köpt in serien, säsong 1 iaf. vet ej om de köpt in fler eller när det sänds. har inte ZTV så har tine så stor koll på det ;) Quote
Rick Hunter Posted March 12, 2005 Report Posted March 12, 2005 vore kul om nån annan kanal kunde köpa in resten av serien, den är ju inte lika bra som Buffy men Spike är ju med i säsong 5 så det är nått att se fram emot Quote
Dahlberg Posted March 23, 2005 Report Posted March 23, 2005 vore kul om nån annan kanal kunde köpa in resten av serien, den är ju inte lika bra som Buffy men Spike är ju med i säsong 5 så det är nått att se fram emot <{POST_SNAPBACK}> ZTV kommer börja sända Angel... Quote
Mr Borg Posted March 23, 2005 Report Posted March 23, 2005 Hoppas bara de kommer sända alla säonger med då...vore ju trevligt Quote
Rick Hunter Posted March 23, 2005 Report Posted March 23, 2005 Hoppas bara de kommer sända alla säonger med då...vore ju trevligt <{POST_SNAPBACK}> Absolut, Väldigt trevligt! Quote
StarTrekin Posted March 24, 2005 Report Posted March 24, 2005 ZTV ska börja sända Angel 2/4 kl 19.00 (det är en lördag) och de kommer visa den från början ;) Quote
Rick Hunter Posted March 24, 2005 Report Posted March 24, 2005 ZTV ska börja sända Angel 2/4 kl 19.00 (det är en lördag) och de kommer visa den från början ;) <{POST_SNAPBACK}> Har dom köpt in alla säsongerna? annars är det ju inte särskilt intressant Quote
speck Posted November 2, 2006 Report Posted November 2, 2006 Tills för ett par veckor sedan sändes Angel på Tv6 (nu utbytt mot repriser av en tidigare omgång av smallville) vet någon om det kommer sändas fler avsnitt? Quote
johannalaforge Posted March 13, 2008 Report Posted March 13, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel Quote
K´hogh son of Klintoch Posted March 13, 2008 Report Posted March 13, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr . Quote
Unkas Posted March 13, 2008 Report Posted March 13, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr . Vet ni om det går det några reprise senare på kvällen eller natten? Jag Jobbar och är aldrig hemma vid tre på dagen. Quote
K´hogh son of Klintoch Posted March 14, 2008 Report Posted March 14, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr . Vet ni om det går det några reprise senare på kvällen eller natten? Jag Jobbar och är aldrig hemma vid tre på dagen. reprisen går på förmiddagen dagen efter . Quote
Unkas Posted March 14, 2008 Report Posted March 14, 2008 Nu har Smallville ersatts med Angel-repriser istället! WOOTWOOT!!! :lol: Altså: 15.10 på 6:an, mån-fre går Angel det är inte repriser . dagens avsnitt har inte visats förr . Vet ni om det går det några reprise senare på kvällen eller natten? Jag Jobbar och är aldrig hemma vid tre på dagen. reprisen går på förmiddagen dagen efter . Det var inget god nyhet för mig. Får skippa den serien helt...eller säga upp mig från jobbet. Quote
speck Posted January 25, 2009 Report Posted January 25, 2009 Är det någon som vet om TV6 kommer visa Angel något mer? Quote
Recommended Posts