Bromma_Herman Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 Google finns nu på Klingonspråket: Google på Klingonska :klingon: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 (edited) Heh, rätt kul faktiskt. Fast det har funnits i många år. Rätt bra om man skall göra en "nejwI' 'Itlh" Edited October 6, 2004 by OnO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 He...har nog hört att det fanns, men har inte kollat förrän nu... Nu återstår "bara" att lära sig klingon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted March 8, 2005 Report Share Posted March 8, 2005 Nä vad seg jag är (och jag kallar mina syskon Sego, Trögo & Ego...) Upptäckte först nu att det fanns! <_< Skoj, får man hitta en sida som lär ut lika bra klingonska som man kan alviska! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 hade den som startsida förut... trätt trevlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picard Posted December 28, 2006 Report Share Posted December 28, 2006 Google finns nu på Klingonspråket: Google på Klingonska :klingon: COOL SIDA!! :klingon: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 Intresant att någon anstränger sig så mycket för ett fictivt språk som väldigt få kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 Vad kul att det finns google klingon, för då använder jag den som min sökmotor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts