Bromma_Herman Postad 6 Oktober, 2004 Rapport Postad 6 Oktober, 2004 Google finns nu på Klingonspråket: Google på Klingonska :klingon:
OnO Postad 6 Oktober, 2004 Rapport Postad 6 Oktober, 2004 (redigerade) Heh, rätt kul faktiskt. Fast det har funnits i många år. Rätt bra om man skall göra en "nejwI' 'Itlh" Redigerad 6 Oktober, 2004 av OnO
holodoc Postad 6 Oktober, 2004 Rapport Postad 6 Oktober, 2004 He...har nog hört att det fanns, men har inte kollat förrän nu... Nu återstår "bara" att lära sig klingon...
Sandra Postad 8 Mars, 2005 Rapport Postad 8 Mars, 2005 Nä vad seg jag är (och jag kallar mina syskon Sego, Trögo & Ego...) Upptäckte först nu att det fanns! <_< Skoj, får man hitta en sida som lär ut lika bra klingonska som man kan alviska!
Picard Postad 28 December, 2006 Rapport Postad 28 December, 2006 Google finns nu på Klingonspråket: Google på Klingonska :klingon: COOL SIDA!! :klingon:
Unkas Postad 30 December, 2006 Rapport Postad 30 December, 2006 Intresant att någon anstränger sig så mycket för ett fictivt språk som väldigt få kan.
UFP Postad 3 Juli, 2007 Rapport Postad 3 Juli, 2007 Vad kul att det finns google klingon, för då använder jag den som min sökmotor
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu