Morn Postad 8 Oktober, 2003 Rapport Postad 8 Oktober, 2003 Tror inte dom har använt den skytteln i hela serien, men den finns där! :vulcan: Vars har du sett den? om man kolla på under sidan av voyager så ser man den kolla denna bild (som visar underdelen på den model som gjordes när man skapade serien)
Lieutenet Lind Postad 8 Oktober, 2003 Rapport Postad 8 Oktober, 2003 kolla denna bild (som visar underdelen på den model som gjordes när man skapade serien) Den där har man sett har tänk att det var nå annan detalj på skeppet men tack i alla fall. Förstår då ej riktigt om dom nu har en sån varför dom landad skeppet då...
Morn Postad 8 Oktober, 2003 Rapport Postad 8 Oktober, 2003 kolla denna bild (som visar underdelen på den model som gjordes när man skapade serien) Den där har man sett har tänk att det var nå annan detalj på skeppet men tack i alla fall. Förstår då ej riktigt om dom nu har en sån varför dom landad skeppet då... jag skulle anta att det är något liknande med picards privata skepp på 1701 E. även 1701 d har en med den användes alldrig.
Captain Proton Postad 8 Oktober, 2003 Rapport Postad 8 Oktober, 2003 , den skulle vara plaserad under tefats delen på skeppet, men i avsnitet The 37´s landar hela Voyager på planeten, har dom inte med sig den aero skytel (jag tror den heter så) Den kanske inte var "installerad" än innan Voyager flög till The Badlands. DEt kanske bara är en ram runt aeroshuttle så att man tror att det är ett skepp fast den är tom. Om det verkligen fanns ett skepp där borde dom ha användt den, annat är ologiskgt. :vulcan:
Turambar Postad 9 Oktober, 2003 Rapport Postad 9 Oktober, 2003 The 37's var det första avsnittet/filmen där man såg ett av federationens skepp landa... kanske dom tyckte att nåt skepp skulle landa nån gång...
crazy_voyager Postad 10 Oktober, 2003 Rapport Postad 10 Oktober, 2003 Så det är det den är till!!! Jag har alltid undrat vad den fula saken är till för Men den kan väll inte ha warpdrift såvida den inte har som defiant med inbyggda warpmotorer. På picards skyttel finns det ju åtminstonnde nacelles
USS VOYAGER Postad 10 Oktober, 2003 Rapport Postad 10 Oktober, 2003 Så det är det den är till!!! Jag har alltid undrat vad den fula saken är till för Men den kan väll inte ha warpdrift såvida den inte har som defiant med inbyggda warpmotorer. På picards skyttel finns det ju åtminstonnde nacelles den har worp motorer, jag tror den gör worp 6
Morn Postad 10 Oktober, 2003 Rapport Postad 10 Oktober, 2003 (redigerade) att den kan åka i warpkan man se både underifrån samt om man tittar på den bild som gjordes i samband att man skapade serien. Vilka skepp har nacelles utan att kunna åka i warp? det påminner ganska mycket om SS Raven tycker jag Redigerad 10 Oktober, 2003 av Morn
speck Postad 15 Oktober, 2003 Rapport Postad 15 Oktober, 2003 Vilka skepp har nacelles utan att kunna åka i warp? Inga vad jag vet! utom skepp som skjutit ut sin warpmotor! :vulcan:
speck Postad 21 November, 2003 Rapport Postad 21 November, 2003 I avsnittet RAVEN tar seven en type 8 skyttel, men i visa stunder är det helt klart en type 6:a jag undrar varför? :vulcan:
Morn Postad 21 November, 2003 Rapport Postad 21 November, 2003 I avsnittet RAVEN tar seven en type 8 skyttel, men i visa stunder är det helt klart en type 6:a jag undrar varför? :vulcan: Det är en bra fråga Det ända logiska är att det är ännu en miss som skaparna av Voyager gjort (det är inte den första och definitivt inte den sista)
crazy_voyager Postad 18 December, 2003 Rapport Postad 18 December, 2003 Ent-E har ju en sådan "captains-yatch" som det heter då. Den syns mycket i filmen Insurection(antagligen felstavat).
Rekommenderade inlägg