Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Min ena dator har jag fullständigt trekifierat. På skrivbordet har jag starflett emblemet med svart bakgrund, de få ikoner som fins är i form av isolinier chips, och har passande namn ex. papperskorgen hetter antimater conteinment (Stavning???). När jag stänger av något program så säger Seven "This activity is trouly unproductive" När datorn startar säger Chakotay "I am far from the places of my....osv". Skärmsläckare, mailljud m.m. Allt är Star Trek.

Min förra telefon var likadan. Allt som gick var Star trek, bilder, signaler......

kanske är jag lite för ST-tokig, But i´m proud of it. Är nog inte ensam på detta forum.

• 3 veckor senare...
Postad

Blä, när jag skulle ladda ner steg tre i LCARS saken så tog det bara stopp <_< det gick inte, datorn påstod att det var ogiltigt eller något sådant. näää! vad ska man göra?? ............

Postad

Jag installerade först in det som stod under "Step one", senare sience under "step two" men när jag skulle ladda ner personnel från "step three" tog det stopp.

Postad

Ok, får kika på det igen, fast min användare har varit lite flummig sista tiden så jag har fått ladda ner saker på mina syskons och sedan flyttat över dem till min egen.

Postad

När jag stängde av min dator brukade den säga "Warning, self-destruct sequence activated. Ten seconds to...." Men det blev bara jobbigt att höra datorn babbla på där i evigheter :P

LCARS är ju lite kul förstås.

Postad

Hade också "Self..." tidigare, men tog också bort den för jag ville stänga av datorn snabbare än vad den ville! Så nu säger den istället "live long.." när jag stänger av och när jag startar man så hör man Picard. :) Blir något fel så kommer Doc med sin klassiska "Please state..."

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...