captain archer Postad 15 Februari, 2005 Rapport Postad 15 Februari, 2005 ja om det är så kontaktar jag LCARS teamet och varnar dom
Unkas Postad 23 Februari, 2005 Rapport Postad 23 Februari, 2005 Min ena dator har jag fullständigt trekifierat. På skrivbordet har jag starflett emblemet med svart bakgrund, de få ikoner som fins är i form av isolinier chips, och har passande namn ex. papperskorgen hetter antimater conteinment (Stavning???). När jag stänger av något program så säger Seven "This activity is trouly unproductive" När datorn startar säger Chakotay "I am far from the places of my....osv". Skärmsläckare, mailljud m.m. Allt är Star Trek. Min förra telefon var likadan. Allt som gick var Star trek, bilder, signaler...... kanske är jag lite för ST-tokig, But i´m proud of it. Är nog inte ensam på detta forum.
crazy_voyager Postad 23 Februari, 2005 Författare Rapport Postad 23 Februari, 2005 Nej det är du int*lol*, jag har gjort nåt liknande på denna datorn jag skriver med nu. Fast jag har lite anorlunda ljud, jag tror jag skrev om det tidigare
Sandra Postad 12 Mars, 2005 Rapport Postad 12 Mars, 2005 Blä, när jag skulle ladda ner steg tre i LCARS saken så tog det bara stopp <_< det gick inte, datorn påstod att det var ogiltigt eller något sådant. näää! vad ska man göra?? ............
crazy_voyager Postad 13 Mars, 2005 Författare Rapport Postad 13 Mars, 2005 hmm, kom ihåg att du ska installera huvuddelarna också, det kan ju vara det som är fel; att du måste installera dom innan du kan ladda ner tillägen
Sandra Postad 13 Mars, 2005 Rapport Postad 13 Mars, 2005 Jag installerade först in det som stod under "Step one", senare sience under "step two" men när jag skulle ladda ner personnel från "step three" tog det stopp.
crazy_voyager Postad 13 Mars, 2005 Författare Rapport Postad 13 Mars, 2005 dom personnel och liknande ska impoteras till science delen, det finns en knapp för detta i science databasen, dom ska alltså inte installeras på samma sätt som övriga saker
Sandra Postad 13 Mars, 2005 Rapport Postad 13 Mars, 2005 Ok, får kika på det igen, fast min användare har varit lite flummig sista tiden så jag har fått ladda ner saker på mina syskons och sedan flyttat över dem till min egen.
crazy_voyager Postad 13 Mars, 2005 Författare Rapport Postad 13 Mars, 2005 ja användar konton har ju en tendens att strula till saker hela tiden, mitt brukar funka numera men ett tag var det helt omöjligt
Thirteen Postad 16 Mars, 2005 Rapport Postad 16 Mars, 2005 När jag stängde av min dator brukade den säga "Warning, self-destruct sequence activated. Ten seconds to...." Men det blev bara jobbigt att höra datorn babbla på där i evigheter :P LCARS är ju lite kul förstås.
Sandra Postad 20 Mars, 2005 Rapport Postad 20 Mars, 2005 Hade också "Self..." tidigare, men tog också bort den för jag ville stänga av datorn snabbare än vad den ville! Så nu säger den istället "live long.." när jag stänger av och när jag startar man så hör man Picard. Blir något fel så kommer Doc med sin klassiska "Please state..."
captain archer Postad 20 Mars, 2005 Rapport Postad 20 Mars, 2005 hur får jag mina ikoner att bli isolinier chips
Sandra Postad 21 Mars, 2005 Rapport Postad 21 Mars, 2005 Vad är isoliner chips? Är inte så teknologi kunnig.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu