Centerwall Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Hej alla! Ni är väl medvetna om att det idag, den 5 april, är First contact day! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Då är det bara 58-år kvar tills vi träffar dem också...the Vulcans alltså :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Oj oj! :P Hinner man kanske träffa dem! Haha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Oj oj! :P Hinner man kanske träffa dem! Haha! <{POST_SNAPBACK}> Jajemen! Visst hinner vi det. Jag är ju "bara" 97 bast då! :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Man skulle också ha kunnat leva till 200 års åldern tycker man.. :P fast om den dagen inträffar som i First Contact, då är jag hela 72 år! Kanske man kommer ut med käpparna i handen och tar fram teleskopet för att kika på de lustiga öronen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Jag skulle vara i den mogna åldern av 101 år. Men, men för en vulcan är 101 år som en väderspänning i rymden. Jag har lite spettsiga öron så kanske... :vulcan: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Jag skulle vara 72 år, inte så farligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokatt Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Frågan är väl om man skulle överleva kriget innan... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Ja det var en bra tanke! Man får hoppas att det kriget aldrig inträffar, fast världen är ju så instabil på sina ställen... Men tänk om man kommer upp i ljusets hastighet någon gång. Kanske inte omöjligt... vem vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Jag skulle bara vara 80, rena ungdomen ju B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 Det blir kul att träffa på de spetsöriga. Fast man är 99 1/2 år då. Måhända skumögd och krumryggad men kul blir det. :nörd: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts