Mr Trek Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 (edited) Tack så mycket, jag behövde skriva av mig lite däruppe^^ :P dags för 2x50 situps Edited October 27, 2009 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 Eftersom jag håller på med triathlon på elitnivå tränar jag 20-25 timmar i veckan så jag röstade på "Varje dag" även om jag brukar lägga in en vilodag då och då. Tar även en månad ledigt efter säsongen och rör mig då så lite som möjligt annars så ser jag det som ett jobb. Mer om det på min hemsida: http://erikstrand.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Det är en hård sport du ägnar dig åt. Sliter det inte mycket på kroppen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Det är en hård sport du ägnar dig åt. Sliter det inte mycket på kroppen? Som med all idrott på elitnivå så är det ju inte friskvård direkt. Triathlon är ju dock en idrott som man kan hålla på med hela livet eftersom det är så varierad träning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Jag 5-6 ggr per vecka, 2-3 badmintonträningar per vecka och 3 gånger har jag skolidrott, den är kanske inte den tuffaste träningen men jag brukar köra på 100% och då blir man rätt trött, ett annat plus är ju att men också får större chans för ett sånt där MVG :P Och för er som inte tror badminton är jobbigt, testa springa runt allt du har på en liten yta i två timmar. SEN kan du säga att det inte är jobbigt :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Jag kan intyga att badminton är jobbigt, om man gör det ordentligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Jag citerar Rocky: Nybörjare springer runt som fan men de riktiga proffsen behöver bara stå och veva, så all träning går ut på att man inte ska behöva röra sig alls!" eller något i den stilen. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted December 5, 2009 Author Report Share Posted December 5, 2009 Jag citerar Rocky: Nybörjare springer runt som fan men de riktiga proffsen behöver bara stå och veva, så all träning går ut på att man inte ska behöva röra sig alls!" eller något i den stilen. :lol: Haha jag vet vilken du menar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Jag har bara tränat 2-3 gånger i veckan den senaste tiden...en negativ trend som måste brytas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Jag har bara tränat 2-3 gånger i veckan den senaste tiden...en negativ trend som måste brytas. Tycker att det låter lagom. Glöm inte minstamöjligaismen och dess grundare- Expendable Enseign! B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Ska försöka att ständigt ha det i åtanke. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nakh Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Varje dag för min del. Mår mycket bra i huvet av att ta ut mig ordentligt varje dag, sover gott av det och det känns skönt för kroppen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts