Janne Postad 21 Oktober, 2005 Rapport Postad 21 Oktober, 2005 Finns det nån som är intresserade att handla? Jag har orginaldockorna från TOS Spock, Kirk, Uhura, Chekov, Bones etc.... sittandes i min hylla ovanför stereon nu. Min mail funkar inte just nu, men ni kan skicka till min polare "janne@skehus15.ac" så vidarebefodrar han till mig. MVH Micke via Janne... Citera
Doktor.Doom Postad 2 Januari, 2010 Rapport Postad 2 Januari, 2010 Jag undrar mest hur aktuella alla listor är? om det köps och säljs längre? :blink: Citera
Pjotr'k Postad 2 Januari, 2010 Rapport Postad 2 Januari, 2010 Och? Om du ser att inlägget är gammalt så är det självfallet troligt att personen inte är kvar här längre, alternativt att varorna är sålda eller avyttrade på annat sätt. Ta kontakt med personen direkt istället om du är intresserad. Citera
Supreme Commander JAF Postad 2 Januari, 2010 Rapport Postad 2 Januari, 2010 Senaste inlägget innan dagens är från 2005 så chansen att det är tämligen inaktuellt är rätt stor. J. Citera
The Holy Three Postad 3 Januari, 2010 Rapport Postad 3 Januari, 2010 Meh! Såg trådtiteln och blev helt till mig när jag läste vad som fanns till salu. Trodde det var en ny försäljningstråd <_< Citera
TOS lover Postad 5 Januari, 2010 Rapport Postad 5 Januari, 2010 (redigerade) Har tre figurer från ST:TMP: Scotty, Kirk och Bones. De är i plast, ca 9 cm höga. Någon som är intresserad? Redigerad 5 Januari, 2010 av TOS lover Citera
RoLaren Postad 5 Januari, 2010 Rapport Postad 5 Januari, 2010 har du något foto? och vad ska du ha för dem? Citera
TOS lover Postad 5 Januari, 2010 Rapport Postad 5 Januari, 2010 har du något foto? och vad ska du ha för dem? Vet inte alls va de kan vara värda, 200 kronor kanske? Citera
Pjotr'k Postad 6 Januari, 2010 Rapport Postad 6 Januari, 2010 Jag säljer 6 av mina actionfigurer från senaste filmen. Det är Playmates Galaxy-serie och ni hittar alla mina auktioner på Tradera här. Citera
The Holy Three Postad 6 Januari, 2010 Rapport Postad 6 Januari, 2010 (redigerade) Synd att det inte var 6 inch figurerna. Varför väljer du att sälja av dina figurer? EDIT: Läste precis anledningen i den andra tråden. Redigerad 6 Januari, 2010 av The Holy Three Citera
Fraps Postad 23 Februari, 2014 Rapport Postad 23 Februari, 2014 (redigerade) Hittade värderingstråden. Lägger in mitt tidigare inlägg där. Redigerad 23 Februari, 2014 av Fraps Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.