Janne 0 Report post Posted October 21, 2005 Finns det nån som är intresserade att handla? Jag har orginaldockorna från TOS Spock, Kirk, Uhura, Chekov, Bones etc.... sittandes i min hylla ovanför stereon nu. Min mail funkar inte just nu, men ni kan skicka till min polare "janne@skehus15.ac" så vidarebefodrar han till mig. MVH Micke via Janne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doktor.Doom 0 Report post Posted January 2, 2010 Jag undrar mest hur aktuella alla listor är? om det köps och säljs längre? :blink: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted January 2, 2010 Och? Om du ser att inlägget är gammalt så är det självfallet troligt att personen inte är kvar här längre, alternativt att varorna är sålda eller avyttrade på annat sätt. Ta kontakt med personen direkt istället om du är intresserad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted January 2, 2010 Senaste inlägget innan dagens är från 2005 så chansen att det är tämligen inaktuellt är rätt stor. J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Holy Three 0 Report post Posted January 3, 2010 Meh! Såg trådtiteln och blev helt till mig när jag läste vad som fanns till salu. Trodde det var en ny försäljningstråd <_< Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOS lover 0 Report post Posted January 5, 2010 (edited) Har tre figurer från ST:TMP: Scotty, Kirk och Bones. De är i plast, ca 9 cm höga. Någon som är intresserad? Edited January 5, 2010 by TOS lover Quote Share this post Link to post Share on other sites
RoLaren 2 Report post Posted January 5, 2010 har du något foto? och vad ska du ha för dem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOS lover 0 Report post Posted January 5, 2010 har du något foto? och vad ska du ha för dem? Vet inte alls va de kan vara värda, 200 kronor kanske? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted January 6, 2010 Jag säljer 6 av mina actionfigurer från senaste filmen. Det är Playmates Galaxy-serie och ni hittar alla mina auktioner på Tradera här. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Holy Three 0 Report post Posted January 6, 2010 (edited) Synd att det inte var 6 inch figurerna. Varför väljer du att sälja av dina figurer? EDIT: Läste precis anledningen i den andra tråden. Edited January 6, 2010 by The Holy Three Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fraps 0 Report post Posted February 23, 2014 (edited) Hittade värderingstråden. Lägger in mitt tidigare inlägg där. Edited February 23, 2014 by Fraps Quote Share this post Link to post Share on other sites