nx01 Postad 2 Februari, 2002 Rapport Postad 2 Februari, 2002 Grejen är att vi har ju inte sett själva bröloppet mer än i Course Oblivion, men vi vet att det var kopiorna som gifte sig då. Så det krånglar till det för oss. Men, mellan Drive och Course Oblivion har vi 36 avsnitt och vad jag vet kallar varken Paris B'Elanna för sin fru och vice versa. Däremot i slutet av avsnittet Drive lämnar Paris+B'Elanna Voyager i The DElta Flyer. På bak sidan kan vi läsa "Just Married" översätt det för att se vad jag menar. Fast jag är lite osäker, vore skoj och höra vad ni andra säger (inte bara Lis@ och commander jennie )
Lieutenet Lind Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 BÈlanna och Tom gifte sig på riktigt i Drive och det var ju kopierna som gifte sig i course oblivion men det vet ju inte Tom och BÈlanna om eftersom kopierna är döda... Först trode jag när jag läste om avsnitten att Tom och BÈlanna gifte sig igen i Drive till jag förstod.. :ferengi:
commander jennie Postad 4 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 4 Februari, 2002 jaja, jag fattar nog. ( koplat till hjärnan liksom) Men jag såg alldrig det där med i drive. ;)
Miss Chakotay Postad 5 Mars, 2002 Rapport Postad 5 Mars, 2002 Wow det där hade jag inte läst förut. Så de blir tillsammans för några minuter då eller? Vad hette avsnittet? The muse? När kommer det avsnittet på SVT. Förresten Ella jag tycker precis som du när det gäller J/C. Kramis
Miss Chakotay Postad 5 Mars, 2002 Rapport Postad 5 Mars, 2002 *dansar av lycka* Jag har inte sett det, bara läst Jim Wrights review, men jag ser verkligen farm emot avsnittet!! får nog ta och köpa det nästa gång jag gör ett besök i vår kära huvudstad.... Alltså det var det här inlägget jag syftade på....
commander jennie Postad 9 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 9 Mars, 2002 Ok, men jag vill jättegärna se Muse om nu J/C kysser varandra!! " Ren lycka" då alltså... suck..
Rekommenderade inlägg