commander jennie Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 Hej! Jag är ny medlem. Men är det någon som sett på säsong 6? Det bästa avsnittet var faktiskt Eqanox part 1 och 2! Det var någon kapten Ruthard som var kapten på något stjärnflotte skepp som likt Voyager också hade strandats i Delta kvadranten. Janeway gav dem asyl men när hon då gräver i Eqanox förflutna upptäcker hon nåt fasanfullt. Det var det avsnittet men nu får ni skriva om era favorit avsnitt som ni sett i säsong 6! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 Jag har sett några avsnitt på sesong 6 Eqanox är ett bra avsnitt.. tycker även Collective var bra.. men även The Voyager Conspiracy som var bra spelat av seven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 *klappar händerna* Voyager Conspiracy är jättebra! (massa J/C scener ) Har bara sett det och det som var innan, vad hette det nu igen? Och Fury och Lifeline känns det som om jag har sett.... om det nu var säsong 6 *lätt tankspridd* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 Equinox hette den, och den var nog den bästa i säsongen. Lifeline var även den ett höjdaravsnitt, men var den säsong 6? Fury tillhör sjunde, om jag inte minns fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 *skrattar* Ella....du är galen... Inse att det inte kommer att bli nåt mellan J C då!! :lol: Det är ### fiction som gäller för dig!!!! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 Har ocskå sett Eqanox, fast bara del 2, de andra avsnitten är helt ockej, bland de jag sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 Såg "Fury" på sista treffen. Måste säga att jag var rätt besviken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted August 29, 2001 Report Share Posted August 29, 2001 Citat: från mumle den 3:58 pm den aug. 28, 2001 *skrattar* Ella....du är galen... Inse att det inte kommer att bli nåt mellan J C då!! :lol: Det är ### fiction som gäller för dig!!!! ;) *gasp!* vad menar du?? inget J/C?? nej jag vet... *suck* men fanfiction är ju inte lika *levande*.... jag hoppas på filmen nu! det *måste* ju hända nåt där, måste! och vvs8 ser ju lovande ut.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted September 1, 2001 Report Share Posted September 1, 2001 Kanke låter lite dium eller så, men jag undrar vad J/C betyder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted September 1, 2001 Report Share Posted September 1, 2001 Kolla forumet "Efterlysning liksom...." här på serierna.. Sen, när du ser att det är Ella som pratar om hennes favoritkaraktärer Janeway/Chakotay....J/C. Ella vill att det ska hända något mellan J & C. Tror jag. Jag skulle iofs inte ogilla ett sådant scenario heller. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 1, 2001 Report Share Posted September 1, 2001 Haha, Ella ger sig visst aldirg. Men det va ju nära en gång, då mös du va?! :lol: En annan het favvo i romans-sammanhang är ju Bashir-Dax. Han får stå på sig mer!!! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted September 2, 2001 Report Share Posted September 2, 2001 Förstårinte hur Dax kunde välja Worf framför dr. Bashir... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 3, 2001 Report Share Posted September 3, 2001 Citat: från mumle den 12:39 am den sep. 2, 2001 Haha, Ella ger sig visst aldirg. Men det va ju nära en gång, då mös du va?! :lol: Nej, jag ger mig aldrig Men jag är van att bli trackad för mina romantiska idéer, så fortsätt du bara ;) Vilken gång var det nära? *orolig för att ha missat nåt* Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted September 4, 2001 Report Share Posted September 4, 2001 Såg Unimatrix Zero 1... helt underbart äntligen lite borger.. sen ett dubbelavsnitt Härligt med borger.. såg att i avsnitt 2 så blir tuvok m.m assimilerade... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 5, 2001 Report Share Posted September 5, 2001 Nej, jag ger mig aldrig Men jag är van att bli trackad för mina romantiska idéer, så fortsätt du bara Vilken gång var det nära? *orolig för att ha missat nåt* När J o C va nere på en planet HELT själva... Fast vi hade tur, Voyager kom o räddade dom innan det hann hända nåt mellan dom . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 7, 2001 Report Share Posted September 7, 2001 Ah, New Earth! Vilka minnen! *ler* Men avsnitt (Resolutions) var ju ganska dåligt... tyvärr... Men ändå så har jag sett det runt 20 ggr, minst... Jag har inget liv... suck(Ändrad av Ella kl. 11:15 am den sep. 7, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 7, 2001 Report Share Posted September 7, 2001 *skrattar* Och det har vi andra då eller? Som diskuterar nåt som är helt påhittat på fullaste allvar och ser filmer och avsnitt om och om igen för att inse: "det va lika bra som förra gången!" Eller....det kanske är ett liv föresten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 8, 2001 Report Share Posted September 8, 2001 På tal om säsong 6. The Muse, vilket avsnitt!!!! Verkligen skitbra! Och kan man tänka sig, Janeway får sin Chakotay tillslut, eller i alla fall i en av versionerna. Det du Ella!! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 12, 2001 Report Share Posted September 12, 2001 *dansar av lycka* Jag har inte sett det, bara läst Jim Wrights review, men jag ser verkligen farm emot avsnittet!! får nog ta och köpa det nästa gång jag gör ett besök i vår kära huvudstad.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 12, 2001 Report Share Posted September 12, 2001 Hihi, gör det!! Väldigt skojjigt avsnitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted September 17, 2001 Report Share Posted September 17, 2001 Citat: från commander jennie den 1:01 pm den aug. 28, 2001 Hej! Jag är ny medlem. Men är det någon som sett på säsong 6? Det bästa avsnittet var faktiskt Eqanox part 1 och 2! Det var någon kapten Ruthard som var kapten på något stjärnflotte skepp som likt Voyager också hade strandats i Delta kvadranten. Janeway gav dem asyl men när hon då gräver i Eqanox förflutna upptäcker hon nåt fasanfullt. Det var det avsnittet men nu får ni skriva om era favorit avsnitt som ni sett i säsong 6! jo det är bra men jag tycker att avsnittet "one smal stepp" och "riddles" är enligt mig det bästa avsnitten i säsong 6. det bästa totalt tycker jag är "timeless" (det som svt visade igår) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted September 18, 2001 Report Share Posted September 18, 2001 Jag såg "fair haven" i förmiddags. Bra avsnitt, även om plasmastormen kom lite i skymundan av Janeways affärer. Dokorns påpekande om att han var lika verklig som Vad Han Nu Hette var klurig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 20, 2001 Report Share Posted September 20, 2001 Fair Haven är ju så roligt!! Tuvok med "spacesickness" är ju så bra! *garvar bara av att tänka på det* Men Michael Sullivan är ju lite läskig... Förstår verkligen inte vad han säger... Sen har jag fortfarande inte kommit över det faktum att hans fru (på riktigt) är från Sverige... Gud vad jag kunde ha gjort bort mig! *skäms*ps. Vilken plasmastorm?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted October 1, 2001 Author Report Share Posted October 1, 2001 Va? Är Tims fru från Sverige? Förvånad! VAd kul att J/C fick varandra. Suck, jag har väntat länge på detta måste bara hyra det avsnittet....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted October 1, 2001 Report Share Posted October 1, 2001 Ja, från Täby närmare bestämt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts