Jump to content

Säsong 6

commander jennie

Recommended Posts

Hej! Jag är ny medlem. Men är det någon som sett på säsong 6? Det bästa avsnittet var faktiskt Eqanox part 1 och 2! Det var någon kapten Ruthard som var kapten på något stjärnflotte skepp som likt Voyager också hade strandats i Delta kvadranten. Janeway gav dem asyl men när hon då gräver i Eqanox förflutna upptäcker hon nåt fasanfullt. Det var det avsnittet men nu får ni skriva om era favorit avsnitt som ni sett i säsong 6!

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

*klappar händerna*

Voyager Conspiracy är jättebra! (massa J/C scener :) )

Har bara sett det och det som var innan, vad hette det nu igen? Och Fury och Lifeline känns det som om jag har sett.... om det nu var säsong 6 *lätt tankspridd*

Citat: från mumle den 3:58 pm den aug. 28, 2001

*skrattar* Ella....du är galen... Inse att det inte kommer att bli nåt mellan J C då!! :lol: Det är ### fiction som gäller för dig!!!! ;)

*gasp!* vad menar du?? inget J/C?? :)

nej jag vet... *suck*

men fanfiction är ju inte lika *levande*.... jag hoppas på filmen nu! det *måste* ju hända nåt där, måste!

och vvs8 ser ju lovande ut.... :)

Kolla forumet "Efterlysning liksom...." här på serierna..

Sen, när du ser att det är Ella som pratar om hennes favoritkaraktärer Janeway/Chakotay....J/C. Ella vill att det ska hända något mellan J & C. Tror jag.

Jag skulle iofs inte ogilla ett sådant scenario heller. ;)

Citat: från mumle den 12:39 am den sep. 2, 2001

Haha, Ella ger sig visst aldirg. Men det va ju nära en gång, då mös du va?! :lol:

Nej, jag ger mig aldrig :) Men jag är van att bli trackad för mina romantiska idéer, så fortsätt du bara ;)

Vilken gång var det nära? *orolig för att ha missat nåt*

Nej, jag ger mig aldrig  Men jag är van att bli trackad för mina romantiska idéer, så fortsätt du bara  

Vilken gång var det nära? *orolig för att ha missat nåt*

När J o C va nere på en planet HELT själva... Fast vi hade tur, Voyager kom o räddade dom innan det hann hända nåt mellan dom :).

Citat: från commander jennie den 1:01 pm den aug. 28, 2001

Hej! Jag är ny medlem. Men är det någon som sett på säsong 6? Det bästa avsnittet var faktiskt Eqanox part 1 och 2! Det var någon kapten Ruthard som var kapten på något stjärnflotte skepp som likt Voyager också hade strandats i Delta kvadranten. Janeway gav dem asyl men när hon då gräver i Eqanox förflutna upptäcker hon nåt fasanfullt. Det var det avsnittet men nu får ni skriva om era favorit avsnitt som ni sett i säsong 6!

jo det är bra men jag tycker att avsnittet "one smal stepp" och "riddles" är enligt mig det bästa avsnitten i säsong 6. det bästa totalt tycker jag är "timeless" (det som svt visade igår)

Fair Haven är ju så roligt!! Tuvok med "spacesickness" är ju så bra! *garvar bara av att tänka på det*

Men Michael Sullivan är ju lite läskig... Förstår verkligen inte vad han säger...

Sen har jag fortfarande inte kommit över det faktum att hans fru (på riktigt) är från Sverige...  Gud vad jag kunde ha gjort bort mig! *skäms*

ps. Vilken plasmastorm??

• 2 weeks later...

• Create New...