Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Hm, Blink of an eye har ju jag... Men det har jag aldrig tänkt på... Får ta o kolla det igen... Jag missar alltid allt, och kommer jag på nåt så glömmer jag bort det... *kort närminne*

• Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Citat från commander jennie, skickad Nov. 12 2001,17:42

;) Tyckte att Blink of en eye var bra. Kanske lite konstig titel! Blinka av ett öga?????

Blink of an eye betyder "Ett ögonblick" vilket mer än väl berättar vad avsnittet gick ut på. Hela planetens historia gick på "ett ögonblick".

Postad

Måste bara säga det, "One small step", uuunderbart avsnitt! Smaka på det här citatet: "One small step for a hologram, one giant leap for man kind!"

Avsnittet får en att rysa av välbehag flera gånger. Ett måste för alla som tycker det är sanslöst spännade med tankarna om bemannade rymdfärder till mars!

Postad

Quote from Wrogie, posted on Nov. 14 2001,17:43

.............man kind..............

I vilken säsong och är det avsnittet, Mumle??  ?

Proton

Eftersom detta ämnet heter "Säsong 6" så kanske det inte är så svårt att lista ut? ;)

• 3 veckor senare...
Postad

Det gör ingenting, commander Jennie.

Det är svårt att översätta ibland. Jag själv är hemsk dålig på engelska (och svenska).

// Nettan , som ber om ursäkt för dålig svenska i förväg.

• 2 veckor senare...
Postad

Därimot Child's Play.. Där kommer ett bra avsnitt..

Gillar iden med borger.. Men tänker ändå på The One..

Han växte upp på några dygn och blev vuxen

men här så är dom barn..

Postad

Childs Play är ett väldigt bra avsnitt. Ni som inte har sett hela s6 har en massa bra avsnitt att se fram emot, Life Line är ett och så har ni ju det sista Unimatrix Zero :borgdrottning:

Postad
Ni som inte har sett hela s6 har en massa bra avsnitt att se fram emot...

Så sant som det är sagt. Jag skulle nästan vilja hävda att just s6 är den bästa Voyager-säsongen. Det finns många höjdaravsnitt, One Small Step, Pathfinder, Tsunkatse, The Haunting Of Deck Twelve osv.

Postad
Unimatrix Zero

Personligen tyckte jag faktiskt inte om det här avsnittet alls. Tydligen har det vart en hit med många, men part två är alltså det enda Star Trek avsnitt jag någonsin lyckats somna till.

Postad
Ni som inte har sett hela s6 har en massa bra avsnitt att se fram emot...

Så sant som det är sagt. Jag skulle nästan vilja hävda att just s6 är den bästa Voyager-säsongen. Det finns många höjdaravsnitt, One Small Step, Pathfinder, Tsunkatse, The Haunting Of Deck Twelve osv.

Vi får heller inte glömma Voyager Conspiracy... Det ligger högt på min lista, fast sen har jag märkt att avsnitt jag gillar stark oftast inte uppskattas av alla andra här på forat :) Konstigt...

Postad
Tydligen har det vart en hit med många, men part två är alltså det enda Star Trek avsnitt jag någonsin lyckats somna till.

Nä fy!

Är det möjligt att somna till startrek!?!   :sly:

Postad

Är det i säsong 6 som Tom och B´Elanna gifter sig??

Jag längtar så otroligt!!  :D

Vad heter avsnittet isåfall?

Man får väl be om ursäkt i förväg ifall jag är helt ute och cyklar på fel säsong...  ???

Postad
Nej. T/B gifter si g i säsong 6!!!! Avsnittet heter Course Oblivion. Ganska bra avsnittt. Fast när dem gifte sig somnade jag nästan....

Nääää...det var väl inte då. Det var ju kopiorna som gifte sig. Nu är jag tämligen säker  :)

Postad
Nääää...det var väl inte då. Det var ju kopiorna som gifte sig. Nu är jag tämligen säker  :)

Det är jag med!! (säker, alltså)

Förresten har ju det avsnittet redan varit (i säsong 5, inte säsong 6).

Men...då är det väl bara att längta till "Drive" då...

• 4 veckor senare...

• Skapa nytt...