Ella Postad 6 November, 2001 Rapport Postad 6 November, 2001 Hm, Blink of an eye har ju jag... Men det har jag aldrig tänkt på... Får ta o kolla det igen... Jag missar alltid allt, och kommer jag på nåt så glömmer jag bort det... *kort närminne*
commander jennie Postad 12 November, 2001 Författare Rapport Postad 12 November, 2001 ;) Tyckte att Blink of en eye var bra. Kanske lite konstig titel! Blinka av ett öga?????
Pjotr'k Postad 13 November, 2001 Rapport Postad 13 November, 2001 Citat från commander jennie, skickad Nov. 12 2001,17:42;) Tyckte att Blink of en eye var bra. Kanske lite konstig titel! Blinka av ett öga????? Blink of an eye betyder "Ett ögonblick" vilket mer än väl berättar vad avsnittet gick ut på. Hela planetens historia gick på "ett ögonblick".
mumle Postad 13 November, 2001 Rapport Postad 13 November, 2001 Måste bara säga det, "One small step", uuunderbart avsnitt! Smaka på det här citatet: "One small step for a hologram, one giant leap for man kind!" Avsnittet får en att rysa av välbehag flera gånger. Ett måste för alla som tycker det är sanslöst spännade med tankarna om bemannade rymdfärder till mars!
Wrogie Postad 14 November, 2001 Rapport Postad 14 November, 2001 .............man kind.............. I vilken säsong och är det avsnittet, Mumle?? ? Proton
mumle Postad 16 November, 2001 Rapport Postad 16 November, 2001 Quote from Wrogie, posted on Nov. 14 2001,17:43.............man kind.............. I vilken säsong och är det avsnittet, Mumle?? ? Proton Eftersom detta ämnet heter "Säsong 6" så kanske det inte är så svårt att lista ut? ;)
commander jennie Postad 16 November, 2001 Författare Rapport Postad 16 November, 2001 ;) Sorry.Om vad jag skrev om Blink of en eye. Hoppas ingen tog illa upp. ;)
Nettan Postad 4 December, 2001 Rapport Postad 4 December, 2001 Det gör ingenting, commander Jennie. Det är svårt att översätta ibland. Jag själv är hemsk dålig på engelska (och svenska). // Nettan , som ber om ursäkt för dålig svenska i förväg.
The Borg Postad 13 December, 2001 Rapport Postad 13 December, 2001 Därimot Child's Play.. Där kommer ett bra avsnitt.. Gillar iden med borger.. Men tänker ändå på The One.. Han växte upp på några dygn och blev vuxen men här så är dom barn..
commander jennie Postad 13 December, 2001 Författare Rapport Postad 13 December, 2001 Childs play är det ett avsnitt? Och isåfall är det bra. Har nu nästan hyrt varenda voyager avsnitt på Videomix. Suck....
The Borg Postad 13 December, 2001 Rapport Postad 13 December, 2001 Childs play kommer i episod 6 avsnitt 239.. Går voyager att hyra..
Jocke Postad 14 December, 2001 Rapport Postad 14 December, 2001 Childs Play är ett väldigt bra avsnitt. Ni som inte har sett hela s6 har en massa bra avsnitt att se fram emot, Life Line är ett och så har ni ju det sista Unimatrix Zero :borgdrottning:
mumle Postad 14 December, 2001 Rapport Postad 14 December, 2001 Ni som inte har sett hela s6 har en massa bra avsnitt att se fram emot... Så sant som det är sagt. Jag skulle nästan vilja hävda att just s6 är den bästa Voyager-säsongen. Det finns många höjdaravsnitt, One Small Step, Pathfinder, Tsunkatse, The Haunting Of Deck Twelve osv.
commander jennie Postad 21 December, 2001 Författare Rapport Postad 21 December, 2001 Pathfinder och Unimatrix Zero är jättebra avsnitt!!! Fast Unimatrix är lite mer spännande......
nx01 Postad 21 December, 2001 Rapport Postad 21 December, 2001 Unimatrix Zero Personligen tyckte jag faktiskt inte om det här avsnittet alls. Tydligen har det vart en hit med många, men part två är alltså det enda Star Trek avsnitt jag någonsin lyckats somna till.
Ella Postad 21 December, 2001 Rapport Postad 21 December, 2001 Ni som inte har sett hela s6 har en massa bra avsnitt att se fram emot... Så sant som det är sagt. Jag skulle nästan vilja hävda att just s6 är den bästa Voyager-säsongen. Det finns många höjdaravsnitt, One Small Step, Pathfinder, Tsunkatse, The Haunting Of Deck Twelve osv. Vi får heller inte glömma Voyager Conspiracy... Det ligger högt på min lista, fast sen har jag märkt att avsnitt jag gillar stark oftast inte uppskattas av alla andra här på forat Konstigt...
commander jennie Postad 26 December, 2001 Författare Rapport Postad 26 December, 2001 detsamma här!! men Voyager Conspiracy är jättebra!!! Ganska många J/C scener!!! " Klappar händerna!!" jag har nog sett halva Säsong 6 och det innehåller ganska många bra avsnitt tycker jag.....
Lis@ Postad 1 Januari, 2002 Rapport Postad 1 Januari, 2002 Tydligen har det vart en hit med många, men part två är alltså det enda Star Trek avsnitt jag någonsin lyckats somna till. Nä fy! Är det möjligt att somna till startrek!?! :sly:
Lis@ Postad 1 Januari, 2002 Rapport Postad 1 Januari, 2002 Är det i säsong 6 som Tom och B´Elanna gifter sig?? Jag längtar så otroligt!! Vad heter avsnittet isåfall? Man får väl be om ursäkt i förväg ifall jag är helt ute och cyklar på fel säsong... ???
nx01 Postad 1 Januari, 2002 Rapport Postad 1 Januari, 2002 Är det inte i säsong 7 dom gifter sig. 7x03 Drive? Har för mig att det är så iaf
Lis@ Postad 1 Januari, 2002 Rapport Postad 1 Januari, 2002 Ok, det kanske stämmer. Isåfall hör inte ämnet hit, sorry och tack för hjälpa....
commander jennie Postad 3 Januari, 2002 Författare Rapport Postad 3 Januari, 2002 Nej. T/B gifter si g i säsong 6!!!! Avsnittet heter Course Oblivion. Ganska bra avsnittt. Fast när dem gifte sig somnade jag nästan....
nx01 Postad 3 Januari, 2002 Rapport Postad 3 Januari, 2002 Nej. T/B gifter si g i säsong 6!!!! Avsnittet heter Course Oblivion. Ganska bra avsnittt. Fast när dem gifte sig somnade jag nästan.... Nääää...det var väl inte då. Det var ju kopiorna som gifte sig. Nu är jag tämligen säker
Lis@ Postad 4 Januari, 2002 Rapport Postad 4 Januari, 2002 Nääää...det var väl inte då. Det var ju kopiorna som gifte sig. Nu är jag tämligen säker Det är jag med!! (säker, alltså) Förresten har ju det avsnittet redan varit (i säsong 5, inte säsong 6). Men...då är det väl bara att längta till "Drive" då...
commander jennie Postad 2 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 2 Februari, 2002 Nej, jag har rätt.. samtidigt som kopiorna gifte sig gifte sig T/B. För dem gifte sig ju inte i det andra avsnittet... Så jag tror ialafall dem gifte sig i det avsnittet.. ;)
Rekommenderade inlägg