Gå till innehåll
Klaudija

Köpes: Vulcan-öron

Rekommenderade inlägg

Är det någon som vet (eller som kanske har) var man kan få tag på Spocks Öron? Skulle vara kul att klä ut sig till en Vulcan som är Starfleet officer på Halloween.

Klaudija

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

heh, mina vulcanöron är ett rejält hemmabygge kan jag säga. jag hittade ett par spetsiga latexöron i en affär runt just halloween för några år sen. problemet var att de var bruna. jag är så blek man kan bli. det blev inte riktigt den kontrasten jag var ute efter...;)...men efter en halv burk latexf??rg och trial & error blev de rätt bra ändå. tills hunden tuggade upp ett av dem... :rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Jag undrar om det är någon här som har ett par Vulcan Ears till salu? Maila mig i så fall på: martinovichklaudija@hotmail.com så kan vi diskutera där.

MVH

Klaudija

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Får man fråga vad du ska ha öronen till? Kostym eller bara cool pryl att ställa på hyllan?

(Tyvärr har jag inga öron till salu, är bara nyfiken)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Får man fråga vad du ska ha öronen till? Kostym eller bara cool pryl att ställa på hyllan?

(Tyvärr har jag inga öron till salu, är bara nyfiken)

Jag tänkte klä ut mig till Vulcan Starfleet Officer när det är Halloween eller blir något Star Trek konvent här i Köping.

Klaudija

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att köpa ett par spock-öron bara för skoj skull, skulle Spock tycka vara oligiskt. Men det är väll egentligen hela konceptet med lös-öron. Fast för Trekkers är det nödvändigt. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu