Sotunk Postad 16 December, 2002 Rapport Postad 16 December, 2002 (redigerade) Ändrar rubriken till detta ämne en aning, eftersom att ni inte verkar hålla er till diskussioner om VOY ;) Men är inte detta ungefär samma ämne som Översättningar i Allmänt om Star Trek nu? Redigerad 16 December, 2002 av Sotunk
Essray Postad 16 December, 2002 Rapport Postad 16 December, 2002 Men är inte detta ungefär samma ämne som Översättningar i Allmänt om Star Trek nu? Jo, egentligen är det väl det. Jag var väl lite slarvig när jag startade det (Kollade bara igenom "Allmänt"-delen ). Fast om man nu vill så kan man ju rapportera skumma översättningar här, och diskutera hur man skall översätta i det andra ämnet.
Pjotr'k Postad 16 December, 2002 Rapport Postad 16 December, 2002 Så vad tycker ni: Skall vi stänga detta ämne och hänvisa till den andra diskussionen i stället? Det är väl rätt lika?
Sotunk Postad 16 December, 2002 Rapport Postad 16 December, 2002 Så vad tycker ni: Skall vi stänga detta ämne och hänvisa till den andra diskussionen i stället? Det är väl rätt lika? Låter som en bra idé.
Essray Postad 16 December, 2002 Rapport Postad 16 December, 2002 (redigerade) Så vad tycker ni: Skall vi stänga detta ämne och hänvisa till den andra diskussionen i stället? Det är väl rätt lika? Det är svårt det där. Detta ämne var ju faktiskt först. Fast det andra var kanske mer allomspännande. Fast jag är ju iofs lite partisk här. Fast det är ju delar av forumledarkåren också (Ella, alltså). Ännu ett klassiskt exwmpel på hur forumledarnas goda omdöme sätts på prov. *Väntar med spänning på reslutatet* Redigerad 16 December, 2002 av Essray
Pjotr'k Postad 18 December, 2002 Rapport Postad 18 December, 2002 Då det andra ämnet är mer allomfattande stängs detta ämne. --> Översättning
Rekommenderade inlägg