Ella Posted June 28, 2001 Report Share Posted June 28, 2001 Tänkte bara tala om att det finns en "viritual" säsong 8 av Voyager på nätet. Alltså en fortsättning på serien skriven av fans. Andra avsnittet kom ut för nån dag sen. www.lonegungal.com är addressen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted June 28, 2001 Report Share Posted June 28, 2001 :lol: Det var skojigt. Men de ber om en adressändring till //Lollo'>http://vv8.jetc.org///Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 29, 2001 Report Share Posted June 29, 2001 Jag har skrivit ut det första avsnittet (8:1) - det var riktigt bra! Men om man inte har sett Endgame än, så finns det en stor spoilervarning på dessa textavsnitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted June 29, 2001 Author Report Share Posted June 29, 2001 Jag fick veta att sidan blivit flyttad till http://vv8.jetc.org/ precis när jag postat inlägget... Tänkte ändra det idag men nu vet ju alla Tack Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted June 29, 2001 Report Share Posted June 29, 2001 Jag läste början, men när jag fattade att det var massor av Endgame-relaterat med så la jag av. *Dumma mig* Får ta o läsa det när SVT sänt Endgame om typ 3 år.. Annars verkar det helt ok kvalitet på materialet ! Ella: Ingen orsak. Min webbläsare som sa det till mig. ;)//Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 4, 2001 Report Share Posted July 4, 2001 Det finns ett nytt avsnitt utlagt sedan i morse. Därefter en gång i veckan, alltså varje onsdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 4, 2001 Author Report Share Posted July 4, 2001 men med ett uppehåll från mitten på juni till nån gågn i augusti... men det står ju på sidan... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 4, 2001 Report Share Posted July 4, 2001 Jaså, det hade jag missat. Vad tråkigt, för det är verkligen bra avsnitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 4, 2001 Author Report Share Posted July 4, 2001 eller också så står det inte.... det kanske var Thinkey som sa det... skit samma, uppehåll blir det under några veckor. avsnitten är verkligen bra, men jag har inte hunnit läsa sista än ska nog göra det ikväll.... om det inte är nån i chatten ;) det är det iofs aldrig när jag är där... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 12, 2001 Report Share Posted July 12, 2001 Tackar för länkarna.. Mycket kul att läsa om episod 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 20, 2001 Author Report Share Posted July 20, 2001 det är ingen som känner för att översätta avsnittent ill svenska? nu är det sommar och mitt huvud orkar inte koncentrera sig på att läsa engelska... har inte orkat läst de sista pga det... det ska ju översättas till ryska till och med! visste inte ens att dom hade Star Trek i ryssland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 20, 2001 Report Share Posted July 20, 2001 Söker man på startrek så får man många tyska sidor så nog är tyskarna intreserad allt. även sett sidor på norska.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 20, 2001 Author Report Share Posted July 20, 2001 ja, tyskar gillar Star Trek fast det var Ryssland jag sa.... men allvarligt, översätta är kul, fast jag orkar nog inte översätta alla vvs8 avsnitt själv... Ingen som vill hjälpa till? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 20, 2001 Report Share Posted July 20, 2001 vi får se om webmaster översätter det om det kommer på sidan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 20, 2001 Author Report Share Posted July 20, 2001 äsch va ***, jag frågar productions teamet om jag får översätta, sen frågar jag er om jag kör fast... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 20, 2001 Report Share Posted July 20, 2001 det kan du göra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted October 1, 2001 Report Share Posted October 1, 2001 Jag har också kollat in Säsong 8 och jag tycker allt att det såg hoppfullt ut mellan J/C tills dem började bråka då la jag av. Fy på mig! Jag får väl snart kolla in snart där igen! Bye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted October 1, 2001 Author Report Share Posted October 1, 2001 Bråkar dom?? Har bara läst fram till avsnittet där dom var i den där grottan... Eller vad det nu var... Jag snabbläste och missade antagligen viktig info. Måste ta och läsa dom senaste avsnitten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted October 1, 2001 Report Share Posted October 1, 2001 Fråga gärna om du behöver hjälp med översättningen, jag tycker att det är kul, i lagom dos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted October 1, 2001 Author Report Share Posted October 1, 2001 Översättningen ja... RL tog över ganska mycket så jag hade inte tid... La ner det lilla projektet... Nu har det ju gått 12 avsnitt så det känns som om det är lite sent. Men om det kommer en säsong 9 så vet man aldrig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted October 1, 2001 Report Share Posted October 1, 2001 Redan?!?! Cheeses, jag hänger inte med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted October 2, 2001 Author Report Share Posted October 2, 2001 Nä, tiden går fort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Kate Posted October 4, 2001 Report Share Posted October 4, 2001 J/C var osams i de första "avsnitten" men nu det börjar gå framåt igen! De flesta som skriver är J/Cers så det lär väl bli något åt det hållet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted October 6, 2001 Author Report Share Posted October 6, 2001 *hoppas hoppas hoppas* Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted October 11, 2001 Report Share Posted October 11, 2001 Jippi!!!! Hurra! Menar du verkligen att J/C får en ny chans? Isåfall är jag glad. Jag har väntat länge på att dem ska sluta bråka så det här är en dröm som går i uppfyllelse..... Commander Jennie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts