Jump to content

Fan fiction - Voyager Virtual Season 8

Ella

Recommended Posts

Tänkte bara tala om att det finns en "viritual" säsong 8 av Voyager på nätet. Alltså en fortsättning på serien skriven av fans.

Andra avsnittet kom ut för nån dag sen.

www.lonegungal.com är addressen

Jag läste början, men när jag fattade att det var massor av Endgame-relaterat med så la jag av. *Dumma mig* Får ta o läsa det när SVT sänt Endgame om typ 3 år..

Annars verkar det helt ok kvalitet på materialet !

Ella: Ingen orsak. Min webbläsare som sa det till mig. ;)

//Lollo

eller också så står det inte.... det kanske var Thinkey som sa det... skit samma, uppehåll blir det under några veckor.

avsnitten är verkligen bra, men jag har inte hunnit läsa sista än :( ska nog göra det ikväll.... om det inte är nån i chatten ;) det är det iofs aldrig när jag är där...

• 2 weeks later...

det är ingen som känner för att översätta avsnittent ill svenska? nu är det sommar och mitt huvud orkar inte koncentrera sig på att läsa engelska... har inte orkat läst de sista pga det...

det ska ju översättas till ryska till och med! visste inte ens att dom hade Star Trek i ryssland... :)

• 2 months later...

Översättningen ja...

RL tog över ganska mycket så jag hade inte tid... La ner det lilla projektet... Nu har det ju gått 12 avsnitt så det känns som om det är lite sent.

Men om det kommer en säsong 9 så vet man aldrig :)

• Create New...