crazy_voyager Postad 21 Oktober, 2006 Rapport Postad 21 Oktober, 2006 Jag har nyss satt mig och börjat titta på mitt första säsong fyra avsnitt, är det bara jag (jag har inte sett ent på grymt länge nämligen) eller är huvudtemat som spelas i säsong fyra "större" (alltså fler instrument) än i dom säsongerna som sänts i sverige? Det låter nämligen som en lätt låt att spela i min klass annars (går musiklinje ;) ) Citera
Tom_Hell Postad 21 Oktober, 2006 Rapport Postad 21 Oktober, 2006 Jag har nyss satt mig och börjat titta på mitt första säsong tre avsnitt, är det bara jag (jag har inte sett ent på grymt länge nämligen) eller är huvudtemat som spelas i säsong tre "större" (alltså fler instrument) än i dom säsongerna som sänts i sverige? Det låter nämligen som en lätt låt att spela i min klass annars (går musiklinje ;) ) Jag vill minnas att jag reagerade på att de ändrat det, men nu var det för länge sedan jag hörde det för att säga hur, men du har säkert rätt... Citera
crazy_voyager Postad 21 Oktober, 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober, 2006 som jag upplevde det så hade dom lagt till främst bas, men även mer gitarr och trummor, det låter åtminstonde bättre i ny fattning Citera
Pjotr'k Postad 21 Oktober, 2006 Rapport Postad 21 Oktober, 2006 I säsong 3 ändrade de sången till att bli mer "upp-poppad", mer hip. De missade mycket då, tycker jag. Citera
Supertreck Postad 22 Oktober, 2006 Rapport Postad 22 Oktober, 2006 Vad pratas det om här. Var då sång? Jag har bara hört instrumentalt. Citera
Tom_Hell Postad 22 Oktober, 2006 Rapport Postad 22 Oktober, 2006 Vad pratas det om här. Var då sång? Jag har bara hört instrumentalt. Det är alltså intro-låten till serien Enterprise som vi pratar om. Den har, såvitt jag minns, alltid varit med sång. Citera
Durator Postad 23 Oktober, 2006 Rapport Postad 23 Oktober, 2006 Jag tror jag får gå hem och spela upp de olika versionerna och bilda mig en egen uppfattning. I säsong 3 ändrade de sången till att bli mer "upp-poppad", mer hip. De missade mycket då, tycker jag. Vad är det som de missade i den mer "upp-poppade" versionen? Citera
Rick Hunter Postad 30 Oktober, 2006 Rapport Postad 30 Oktober, 2006 Gillar inte introt som gjordes om till 3:e säsongen, gillade de stillsamma introt mycket bättre. De uppoppade versionen känns inte Star Trek aktig Citera
Supertreck Postad 30 Oktober, 2006 Rapport Postad 30 Oktober, 2006 Vad pratas det om här. Var då sång? Jag har bara hört instrumentalt. Det är alltså intro-låten till serien Enterprise som vi pratar om. Den har, såvitt jag minns, alltid varit med sång. Åh nej. Ursäkta mig att jag var så blind i öronen Får skaffa glasögon till mina hörapparater. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.