Gå till innehåll

Ändras huvudtemat i dom senare säsongerna


crazy_voyager

Rekommenderade inlägg

Jag har nyss satt mig och börjat titta på mitt första säsong fyra avsnitt, är det bara jag (jag har inte sett ent på grymt länge nämligen) eller är huvudtemat som spelas i säsong fyra "större" (alltså fler instrument) än i dom säsongerna som sänts i sverige?

Det låter nämligen som en lätt låt att spela i min klass annars (går musiklinje ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nyss satt mig och börjat titta på mitt första säsong tre avsnitt, är det bara jag (jag har inte sett ent på grymt länge nämligen) eller är huvudtemat som spelas i säsong tre "större" (alltså fler instrument) än i dom säsongerna som sänts i sverige?

Det låter nämligen som en lätt låt att spela i min klass annars (går musiklinje ;) )

Jag vill minnas att jag reagerade på att de ändrat det, men nu var det för länge sedan jag hörde det för att säga hur, men du har säkert rätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad pratas det om här. Var då sång? Jag har bara hört instrumentalt.

Det är alltså intro-låten till serien Enterprise som vi pratar om. Den har, såvitt jag minns, alltid varit med sång.

Åh nej. Ursäkta mig att jag var så blind i öronen :( Får skaffa glasögon till mina hörapparater.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...