Paer Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Hej! Jag läste i metro imorse att Tv6 diskuterar om de ska sända Deep Space 9 efter TNG är klar. Jag tänkt att man borde ju maila dom och "pusha på" lite så dom kommer på rätta tankar. Dock, hittar jag ingen mailadress. Finns det någon som kan hitta den? Jag tycker isåfall att så många som möjligt kan maila in och säga att det vore trevligt om man fick se DS9. Man kan ju alltid hoppas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 Vilken sida var det på? Jag har kikat genom Stockholms- och riksupplagorna i pdf-format på metro.se men inte hittat något. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paer Posted November 29, 2006 Author Report Share Posted November 29, 2006 Det var Göteborgsupplagan, som kan ses här (sidan 38) http://www.metro.se/se/misc/pdf/2006/11/27..._2006_11_27.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_starchild_ Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 De har börjat om det TNG.. Inte för att det är en dålig serie men ändå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Jo, de skulle va bättre om dom körde Voyager tycker jag, itället för tng i repris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Efter att TNG har repriserats så kanske DS9 kommer, och vem vet om inte VOY är därnest att följa om de nu har fått smak för Star Trek på kanal 6. Vi kan ju alltid hoppas, och som Paer sa, skicka mail och hettsa dem lite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Vad är e-postadressen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P'kea Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Vad är e-postadressen? Jag undrar det också. Hur annars ska jag kunna skicka min hot brev, jag menar klago brev. <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Det verkar inte som dom har planer på att visa mera star trek på 6an.. Inte nu iaf. Frågor & svar Kommer ni att visa några andra Star Trek serier ? Inte i dagsläget. http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=890 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P'kea Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Det verkar inte som dom har planer på att visa mera star trek på 6an.. Inte nu iaf. Frågor & svar Kommer ni att visa några andra Star Trek serier ? Inte i dagsläget. http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=890 VAD?!!! :arg: :arg: GGGGAAAAHHHH!!!!!!! INGEN MER STAR TREK PÅ 6:an?!!! RRRRRRAAAAGGGGGHHHHH!!!!!!!!!!! :arg: :arg: :arg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Vad är e-postadressen? Jag undrar det också. Hur annars ska jag kunna skicka min hot brev, jag menar klago brev. <_< Finns nog ingen epost. Finns vanlig postadress. Tv6 (tv3, tv8, viasat) Att: Programfrågor Box 17054 104 62 Stockholm Växeln: 08-562 023 00 taget från tidningen tvguiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Vad är e-postadressen? Jag undrar det också. Hur annars ska jag kunna skicka min hot brev, jag menar klago brev. <_< Finns nog ingen epost. Finns vanlig postadress. Tv6 (tv3, tv8, viasat) Att: Programfrågor Box 17054 104 62 Stockholm Växeln: 08-562 023 00 taget från tidningen tvguiden Klickar du på ( frågor och svar ) så kommer du till ett frågeformulär http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=891 Angående flera Star Trek verkar vara min senaste fråga som jag skickade in som besvaras på sidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted January 22, 2007 Report Share Posted January 22, 2007 aha, undrar om detta är resultatet av en enkät de hade om tv6 hemsida, vad man ville att de skulle förbättra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picard Posted January 23, 2007 Report Share Posted January 23, 2007 Vad är e-postadressen? Men är det inte den här e-posten då: tyckomtv@metro.se eller? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts