Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej!

Jag läste i metro imorse att Tv6 diskuterar om de ska sända Deep Space 9 efter TNG är klar. Jag tänkt att man borde ju maila dom och "pusha på" lite så dom kommer på rätta tankar.

Dock, hittar jag ingen mailadress. Finns det någon som kan hitta den? Jag tycker isåfall att så många som möjligt kan maila in och säga att det vore trevligt om man fick se DS9. Man kan ju alltid hoppas...

  • 1 month later...
Posted

Efter att TNG har repriserats så kanske DS9 kommer, och vem vet om inte VOY är därnest att följa om de nu har fått smak för Star Trek på kanal 6. Vi kan ju alltid hoppas, och som Paer sa, skicka mail och hettsa dem lite.

Posted
Vad är e-postadressen?

Jag undrar det också. Hur annars ska jag kunna skicka min hot brev, jag menar klago brev. <_<

Finns nog ingen epost. Finns vanlig postadress.

Tv6 (tv3, tv8, viasat)

Att: Programfrågor

Box 17054

104 62 Stockholm

Växeln: 08-562 023 00

taget från tidningen tvguiden

Posted
Vad är e-postadressen?

Jag undrar det också. Hur annars ska jag kunna skicka min hot brev, jag menar klago brev. <_<

Finns nog ingen epost. Finns vanlig postadress.

Tv6 (tv3, tv8, viasat)

Att: Programfrågor

Box 17054

104 62 Stockholm

Växeln: 08-562 023 00

taget från tidningen tvguiden

Klickar du på ( frågor och svar ) så kommer du till ett frågeformulär

http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=891

Angående flera Star Trek verkar vara min senaste fråga som jag skickade in som

besvaras på sidan.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...