Nyhet Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 I kväll kl 23.01 ges första avsnittet av Star Trek: Of Gods and Men ut, vilket vi rapporterat om tidigare. Missa inte detta! Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 (edited) Cooooool!! Väntar med spänning! Ska ladda ner så fort sidan inte visar "stay tuned". Men deras server blir väl överbelastad! :lol: Edited April 15, 2007 by michael ricochet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Som ni säkert märkte blev det inget den här gången heller, men vi fick en massa extramaterial som säkert kan intressera. De första 3 minuterna får man se i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Det här är ju riktigt bra! Ska bli kul att se! Hoppas att ni håller högonen öppna och talar om när första avsnittet kommer ut! Jag kände inte till att det var så många star trek skådisar med och gjorde det! J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Som ni säkert märkte blev det inget den här gången heller, men vi fick en massa extramaterial som säkert kan intressera. De första 3 minuterna får man se i alla fall. Ja, lille Nelix satt vid spakarna på rymdstationen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 WOW Det ska bli roligt att se den första avsnittet. Det kommer säkert att kännas lite konstigt att se kända skådespelare ifrån Star Trek som tex. Harry Kim att spela annorlunda karaktärer. De har skapat en snygg hemsida men den har begränsningar om man har en liten skärm. Har ni upplevt problem med att halva sidan försvinner`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 WOW Det ska bli roligt att se den första avsnittet. Det kommer säkert att kännas lite konstigt att se kända skådespelare ifrån Star Trek som tex. Harry Kim att spela annorlunda karaktärer. De har skapat en snygg hemsida men den har begränsningar om man har en liten skärm. Har ni upplevt problem med att halva sidan försvinner`? Jag har "bara" 17 tums skärm och har inga problem med bilden. Dock så verkar deras menyer inte stämma/fungera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 (edited) man fick en ide´om hur storyn var men det var lite förvirrande , var John Harriman en "bad guy ? förresten verkade hela rolllistan vara det . men jag hörde inte så bra :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Edited April 17, 2007 by K´hogh son of Klintoch Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 man fick en ide´om hur storyn var men det var lite förvirrande , var John Harriman en "bad guy ? förresten verkade hela rolllistan vara det . men jag hörde inte så bra :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Ne John Harriman var nog bara en "bricka i spelet". Jag kan tänka mej att förtitten och dess fortsatta handling diskuteras friskt nu världen över! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 (edited) Tim Russ Says Of Gods and Men is Not a Fan Film Klart intressant intervju. Jag skulle inte ha något emot att köpa den på DVD och ha den i min stora samling. Hela intervjun finns att läsa här. Edited May 21, 2007 by Tuvok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts