Gå till innehåll
Nyhet

I kväll premiär för Star Trek of Gods and Men

Rekommenderade inlägg

Som ni säkert märkte blev det inget den här gången heller, men vi fick en massa extramaterial som säkert kan intressera. De första 3 minuterna får man se i alla fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Som ni säkert märkte blev det inget den här gången heller, men vi fick en massa extramaterial som säkert kan intressera. De första 3 minuterna får man se i alla fall.

Ja, lille Nelix satt vid spakarna på rymdstationen! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

WOW :w00t: Det ska bli roligt att se den första avsnittet. Det kommer säkert att kännas lite konstigt att se kända skådespelare ifrån Star Trek som tex. Harry Kim att spela annorlunda karaktärer.

De har skapat en snygg hemsida men den har begränsningar om man har en liten skärm. Har ni upplevt problem med att halva sidan försvinner`?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
WOW :w00t: Det ska bli roligt att se den första avsnittet. Det kommer säkert att kännas lite konstigt att se kända skådespelare ifrån Star Trek som tex. Harry Kim att spela annorlunda karaktärer.

De har skapat en snygg hemsida men den har begränsningar om man har en liten skärm. Har ni upplevt problem med att halva sidan försvinner`?

Jag har "bara" 17 tums skärm och har inga problem med bilden. Dock så verkar deras menyer inte stämma/fungera.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

man fick en ide´om hur storyn var men det var lite förvirrande , var John Harriman en "bad guy ? förresten verkade hela rolllistan vara det . men jag hörde inte så bra :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Redigerad av K´hogh son of Klintoch

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
man fick en ide´om hur storyn var men det var lite förvirrande , var John Harriman en "bad guy ? förresten verkade hela rolllistan vara det . men jag hörde inte så bra :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Ne John Harriman var nog bara en "bricka i spelet".

Jag kan tänka mej att förtitten och dess fortsatta handling diskuteras friskt nu världen över!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg