Jump to content

I kväll premiär för Star Trek of Gods and Men

Nyhet

Recommended Posts

WOW :w00t: Det ska bli roligt att se den första avsnittet. Det kommer säkert att kännas lite konstigt att se kända skådespelare ifrån Star Trek som tex. Harry Kim att spela annorlunda karaktärer.

De har skapat en snygg hemsida men den har begränsningar om man har en liten skärm. Har ni upplevt problem med att halva sidan försvinner`?

WOW :w00t: Det ska bli roligt att se den första avsnittet. Det kommer säkert att kännas lite konstigt att se kända skådespelare ifrån Star Trek som tex. Harry Kim att spela annorlunda karaktärer.

De har skapat en snygg hemsida men den har begränsningar om man har en liten skärm. Har ni upplevt problem med att halva sidan försvinner`?

Jag har "bara" 17 tums skärm och har inga problem med bilden. Dock så verkar deras menyer inte stämma/fungera.

man fick en ide´om hur storyn var men det var lite förvirrande , var John Harriman en "bad guy ? förresten verkade hela rolllistan vara det . men jag hörde inte så bra :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Edited by K´hogh son of Klintoch

man fick en ide´om hur storyn var men det var lite förvirrande , var John Harriman en "bad guy ? förresten verkade hela rolllistan vara det . men jag hörde inte så bra :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Ne John Harriman var nog bara en "bricka i spelet".

Jag kan tänka mej att förtitten och dess fortsatta handling diskuteras friskt nu världen över!

• 1 month later...
  • Create New...