Gå till innehåll
Fleetadmiral

Bli en Simpson!

Rekommenderade inlägg

Hej allihop!

Jag hittade en kul Simpsonsajt där man kan få sitt porträtt konverterat till en Simpson. OK, då fattas det väl bara att man gör gästspel i Simpsons som en Star Trek amiral då! :D

- Jag har fått i uppdrag av Federationsrådet att etablera en akademi för blivande kadetter här i Springfield!

fltadmiral_simpson.png

Simpsonize Me

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min simpsonsbild kan ni se HÄR :D (tyvärr är jag för dålig för att veta hur man lägger bilden direkt här i forumet, men en länk duger gott och väl för mig :D )

Kanske inte så lik, men man ser iallafall att det är jag om man har sett mig på bild.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hehe, rolig sida! Skulle vara kul att bli porträtterad av en av de riktiga tecknarna till Simpson. Förvrängd som en karikatyr förstås :D

Ganska likt mig..

Bild här

Redigerad av Himmlah

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hej allihop!

Jag hittade en kul Simpsonsajt där man kan få sitt porträtt konverterat till en Simpson. OK, då fattas det väl bara att man gör gästspel i Simpsons som en Star Trek amiral då! :D

- Jag har fått i uppdrag av Federationsrådet att etablera en akademi för blivande kadetter här i Springfield!

fltadmiral_simpson.png

Simpsonize Me

hur fick du till Trek kostymen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det fins ingen gräns för vilka tokigheter man kan finna på nätet. Jag har för övrigt sett Simpsons, så jag undviker att bli en del av serien :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu