Fleetadmiral Posted August 4, 2007 Report Share Posted August 4, 2007 Hej allihop! Jag hittade en kul Simpsonsajt där man kan få sitt porträtt konverterat till en Simpson. OK, då fattas det väl bara att man gör gästspel i Simpsons som en Star Trek amiral då! - Jag har fått i uppdrag av Federationsrådet att etablera en akademi för blivande kadetter här i Springfield! Simpsonize Me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Den där borde du ha som avatar... J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted August 5, 2007 Author Report Share Posted August 5, 2007 Den där borde du ha som avatar... J. Ett bra förslag! Vi får se... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 (edited) Hmmm så här blev jag. Lite likt faktiskt. Edited August 5, 2007 by michael ricochet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Min simpsonsbild kan ni se HÄR (tyvärr är jag för dålig för att veta hur man lägger bilden direkt här i forumet, men en länk duger gott och väl för mig ) Kanske inte så lik, men man ser iallafall att det är jag om man har sett mig på bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Himmlah Posted November 28, 2007 Report Share Posted November 28, 2007 (edited) Hehe, rolig sida! Skulle vara kul att bli porträtterad av en av de riktiga tecknarna till Simpson. Förvrängd som en karikatyr förstås Ganska likt mig.. Bild här Edited November 30, 2007 by Himmlah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chik Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Den var riktigt bra OwO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Hej allihop! Jag hittade en kul Simpsonsajt där man kan få sitt porträtt konverterat till en Simpson. OK, då fattas det väl bara att man gör gästspel i Simpsons som en Star Trek amiral då! - Jag har fått i uppdrag av Federationsrådet att etablera en akademi för blivande kadetter här i Springfield! Simpsonize Me hur fick du till Trek kostymen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Det fins ingen gräns för vilka tokigheter man kan finna på nätet. Jag har för övrigt sett Simpsons, så jag undviker att bli en del av serien :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts