Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Du menar 'Veckans Avsnitt' som finns på framsidan?

Jag har sett alla avsnitt från Säsong 1 till slutet på Säsong 7 (bara några kvar nu :( ) på VHS, så det är därför jag vet vad som händer i varje avsnitt och det är på det viset jag får bilderna från varje avsnitt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är med på Svenska Trekkers listan så jag får mail av Kristoffer Ström om vad nästa veckas avsnitt ska handla om. Sen brukar jag också gå in på startrek.com och se på trailern för avsnittet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Nä, varför skulle man kolla där, ifall man kan kolla här..... :cool:

beskrivningarna på startrek.com skriker spoiler-varning... eftersom de beskriver hela avsnittet, inkl hur det går...

och det vill man ju inte se... därför håller jag mig till jockes förhandsinfo... :)

fast man kan ju undra varför en del av sidorna är på engelska...?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så vitt jag vet så har Jocke tagit det från baksidan av Star Trek banden han köpt och de på svenska har han tagit från svenska Star Trek band?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag är med på Svenska Trekkers listan så jag får mail av Kristoffer Ström om vad nästa veckas avsnitt ska handla om.

Vad är "svenska trekkerslistan"??  :0

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det är en maillista där man diskuterar olika Star Trek saker, bl a veckans avsnitt och många andra saker. Så här efter nyår så är det inte så mycket trafik, men annars så brukar det vara 5 till 15 mail om dagen ungefär. För mer info: http://www.svenskatrekkers.org/ klicka sen på listan.

Aha, då vet jag det  :) .

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.