Lis@ Posted November 3, 2001 Report Share Posted November 3, 2001 Får man fråga hur ni får reda på vad som händer i varje avsnitt innan de sänds? ( jag syftar på avsnittslänken):sigh: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted November 3, 2001 Report Share Posted November 3, 2001 Du menar 'Veckans Avsnitt' som finns på framsidan? Jag har sett alla avsnitt från Säsong 1 till slutet på Säsong 7 (bara några kvar nu ) på VHS, så det är därför jag vet vad som händer i varje avsnitt och det är på det viset jag får bilderna från varje avsnitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted November 3, 2001 Report Share Posted November 3, 2001 Annars kan man ju faktiskt kolla på www.startrek.com också, men det e ju inte rätt. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted November 3, 2001 Report Share Posted November 3, 2001 Nej det är det verkligen inte *hehehe* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted November 4, 2001 Author Report Share Posted November 4, 2001 Nä, isåfall är det bättre att kolla här.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted November 29, 2001 Report Share Posted November 29, 2001 Jag är med på Svenska Trekkers listan så jag får mail av Kristoffer Ström om vad nästa veckas avsnitt ska handla om. Sen brukar jag också gå in på startrek.com och se på trailern för avsnittet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEMiX Posted November 29, 2001 Report Share Posted November 29, 2001 Nä, varför skulle man kolla där, ifall man kan kolla här..... beskrivningarna på startrek.com skriker spoiler-varning... eftersom de beskriver hela avsnittet, inkl hur det går... och det vill man ju inte se... därför håller jag mig till jockes förhandsinfo... fast man kan ju undra varför en del av sidorna är på engelska...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted December 3, 2001 Report Share Posted December 3, 2001 Så vitt jag vet så har Jocke tagit det från baksidan av Star Trek banden han köpt och de på svenska har han tagit från svenska Star Trek band? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted January 2, 2002 Author Report Share Posted January 2, 2002 Jag är med på Svenska Trekkers listan så jag får mail av Kristoffer Ström om vad nästa veckas avsnitt ska handla om. Vad är "svenska trekkerslistan"?? :0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted January 3, 2002 Report Share Posted January 3, 2002 Det är en maillista där man diskuterar olika Star Trek saker, bl a veckans avsnitt och många andra saker. Så här efter nyår så är det inte så mycket trafik, men annars så brukar det vara 5 till 15 mail om dagen ungefär. För mer info: http://www.svenskatrekkers.org/ klicka sen på listan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted January 3, 2002 Author Report Share Posted January 3, 2002 Det är en maillista där man diskuterar olika Star Trek saker, bl a veckans avsnitt och många andra saker. Så här efter nyår så är det inte så mycket trafik, men annars så brukar det vara 5 till 15 mail om dagen ungefär. För mer info: http://www.svenskatrekkers.org/ klicka sen på listan. Aha, då vet jag det . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts