Expendable Ensign Postad 28 December, 2007 Rapport Postad 28 December, 2007 Vem vill inte ha en Geordi i fickan? :lol: Ehm, jo, det där kan ju tolkas på olika sätt. :blink: :lol: Visst är det roligt att få presenter som någon har ansträngt sig och tillverkat själv. Jag tyckte den såg bra ut. Hur stor är figuren?
johannalaforge Postad 28 December, 2007 Rapport Postad 28 December, 2007 Vem vill inte ha en Geordi i fickan? :lol: Ehm, jo, det där kan ju tolkas på olika sätt. :blink: :lol: Visst är det roligt att få presenter som någon har ansträngt sig och tillverkat själv. Jag tyckte den såg bra ut. Hur stor är figuren? 2.5 cm hög är den, säger Usagi. Hans torso är tydligen gjord av en hjälm för Warcraftgubbar. Det han har i handen är en phaser, alternativt tv-kontroll. Om jag har tur kanske jag får en gosedjursGeordi i födelsedagspresent av Naraku :D Får se om ca 2 månader
Expendable Ensign Postad 28 December, 2007 Rapport Postad 28 December, 2007 Vem vill inte ha en Geordi i fickan? :lol: Ehm, jo, det där kan ju tolkas på olika sätt. :blink: :lol: Visst är det roligt att få presenter som någon har ansträngt sig och tillverkat själv. Jag tyckte den såg bra ut. Hur stor är figuren? 2.5 cm hög är den, säger Usagi. Hans torso är tydligen gjord av en hjälm för Warcraftgubbar. Det han har i handen är en phaser, alternativt tv-kontroll. Om jag har tur kanske jag får en gosedjursGeordi i födelsedagspresent av Naraku :D Får se om ca 2 månader Du måste vara landets största Geordifan.
K´hogh son of Klintoch Postad 28 December, 2007 Rapport Postad 28 December, 2007 Vem vill inte ha en Geordi i fickan? :lol: Ehm, jo, det där kan ju tolkas på olika sätt. :blink: :lol: Visst är det roligt att få presenter som någon har ansträngt sig och tillverkat själv. Jag tyckte den såg bra ut. Hur stor är figuren? 2.5 cm hög är den, säger Usagi. Hans torso är tydligen gjord av en hjälm för Warcraftgubbar. Det han har i handen är en phaser, alternativt tv-kontroll. Om jag har tur kanske jag får en gosedjursGeordi i födelsedagspresent av Naraku :D Får se om ca 2 månader räcker inte gubben ? tänk på oss som INTE fick en Bat´leth i julklapp ! (skojar bara :lol:)
Unkas Postad 28 December, 2007 Rapport Postad 28 December, 2007 (redigerade) En Bat´leth skulle jag verkligen ha hängandes på väggen(när jag inte använder den). Men jag har inte möjligheter eller kunnandet att smida en. Kanske kan man köpa en, men det skulle säkert bli mycket dyrt. Tänk att komma till ett medeltida riddarspel iklädd full klingon kostym och en Bat´leth i handen Redigerad 28 December, 2007 av Unkas
K´hogh son of Klintoch Postad 28 December, 2007 Rapport Postad 28 December, 2007 (redigerade) En Bat´leth skulle jag verkligen ha hängandes på väggen(när jag inte använder den). Men jag har inte möjligheter eller kunnandet att smida en. Kanske kan man köpa en, men det skulle säkert bli mycket dyrt. Tänk att komma till ett medeltida riddarspel iklädd full klingon kostym och en Bat´leth i handen i.o.f har jag en riktig , egentillverkad(utom själva ringarna då) ringbrynja , pansarhandskar (1400-tal) , korsriddarhjälm och ett par riddarsvärd (ett korsriddarsvärd , ett 1400-tals En-och-en-halv-handssvärd och ett vikingasvärd) till riddarspelen men det vore super med en Bat´leth iallafall Redigerad 28 December, 2007 av K´hogh son of Klintoch
johannalaforge Postad 28 December, 2007 Rapport Postad 28 December, 2007 Vem vill inte ha en Geordi i fickan? :lol: Ehm, jo, det där kan ju tolkas på olika sätt. :blink: :lol: Visst är det roligt att få presenter som någon har ansträngt sig och tillverkat själv. Jag tyckte den såg bra ut. Hur stor är figuren? 2.5 cm hög är den, säger Usagi. Hans torso är tydligen gjord av en hjälm för Warcraftgubbar. Det han har i handen är en phaser, alternativt tv-kontroll. Om jag har tur kanske jag får en gosedjursGeordi i födelsedagspresent av Naraku :D Får se om ca 2 månader Du måste vara landets största Geordifan. Antagligen. Landets enda, säger min syster :P Fast för mig spelar det ingen roll om det finns några större Geordi-fans än jag, det får mig inte att älska honom mindre..... Fast om man älskar Geordi så mycket som jag gör, antar jag att det inte finns så överdrivet många som toppar mig, eller?
Expendable Ensign Postad 29 December, 2007 Rapport Postad 29 December, 2007 Fast om man älskar Geordi så mycket som jag gör, antar jag att det inte finns så överdrivet många som toppar mig, eller? Förmodligen inte. Du är nog ganska unik.
Marvin Postad 29 December, 2007 Rapport Postad 29 December, 2007 Geordi platsar inte på min top 3-lista, men jag tycker samtidigt att han inte får den uppskattning han förtjänar. Bra att du lyfter fram honom!
Rekommenderade inlägg