Gå till innehåll
Nyhet

En riktigt God Jul önskar vi er alla från redaktionen!

Rekommenderade inlägg

Jag passar också på att önska alla en riktigt god och jul och ett gott nytt år.. ska försöka att inte missa kalle i år :P

hehe släkten kommer och käkar kl 3, alltså precis när kalle börjar så jag lär missa det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

God Jul och Gott Nytt år. Hoppas att alla ha en trevlig helg, och att vi kommer att få många trevliga diskusioner under det kommande året. Vi har en ny ST-film att se fram emot så det kan bli ett bra år.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
God Jul och Gott Nytt år. Hoppas att alla ha en trevlig helg, och att vi kommer att få många trevliga diskusioner under det kommande året. Vi har en ny ST-film att se fram emot så det kan bli ett bra år.

Det skriver jag under på och om precis ett år har filmen ifråga usa premiär!!! Cant wait! J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det skriver jag under på och om precis ett år har filmen ifråga usa premiär!!! Cant wait! J.

Urch, när du uttrycker dig så känns det som en evighet kvar tills den kommer....Vänt, det är en evighet tills den kommer.... :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God fortsättning till alla Trekkers!

Hoppas ni har fått en trevlig jul med fina paket. Själv fick jag första säsongen av TNG på DVD :w00t: , så jag har att titta på i mellandagarna när alla andra stressar i butikerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas ni har fått en trevlig jul med fina paket. Själv fick jag första säsongen av TNG på DVD :w00t: , så jag har att titta på i mellandagarna när alla andra stressar i butikerna.

Vilken trevlig julklapp du fick. Jag måste också säga att du gör helt rätt i att ta det lugnt och se på Star Trek istället för att springa runt bland affärer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vilken trevlig julklapp du fick. Jag måste också säga att du gör helt rätt i att ta det lugnt och se på Star Trek istället för att springa runt bland affärer.

Instämmer. Var och handlade i går och fick nästan ett nervöst sammanbrott av allt folk som sprang överallt. Färstår inte hur folk kan handja så mycket före jul, och sedan lika mycket till efter jul. Folk måste vara miljonärer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Instämmer. Var och handlade i går och fick nästan ett nervöst sammanbrott av allt folk som sprang överallt. Färstår inte hur folk kan handja så mycket före jul, och sedan lika mycket till efter jul. Folk måste vara miljonärer.

Den stressade julhandeln är ett underligt fenomen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag skulle köpa spelet Wipeout Pulse idag och orkade inte beställa på internet så jag sprang in på Kupolen i borlänge när vi ändå åkte förbi, men det var ju helt fullsmockat med människor, och parkering fick man ju längst bort. och till råga på allt var spelet slut på EB Games och det såg ut att var slut på GAME också, men som tur var hittade brorsan ett ex som låg lite undangömt. man betalade och sen sprang man in i några andra affärer men det varade inte länge. orka trängas med så mycket folk :blink: vi åkte hem istället :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låter om en perfekt present, jag hade önskat mig det om jag inte redan hade haft det :P Fast då kan man ju önska sig annat Star Trek grejs :D (BOYEAH! ) Min klapp i Star Trek anda blev denna Geordifigur, gjord av min "bror" Usagi-dono, som för övrigt tycker att Geordi har glasögon på sig <_< . Anyways, du ser den HÄR HÄR HÄR och HÄR :D:wub:

Redigerad av johannalaforge

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det var bland det fulaste jag sett, men säkert rolig att ha :)

Tack för den du, själv älskar jag den, det är ju Geordi och sen är det ju Usagi-dono som har gjort den :D Fast smaken är ju olika, men det var en av de finaste presenterna jag har fått iallafall

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låter om en perfekt present, jag hade önskat mig det om jag inte redan hade haft det :P Fast då kan man ju önska sig annat Star Trek grejs :D (BOYEAH! ) Min klapp i Star Trek anda blev denna Geordifigur, gjord av min "bror" Usagi-dono, som för övrigt tycker att Geordi har glasögon på sig <_< . Anyways, du ser den HÄR HÄR HÄR och HÄR :D:wub:

måtse vara den perfekta julklappen för dig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

måtse vara den perfekta julklappen för dig!

Exaktemente! Jag älskar den så mycket, men den är så liten att jag är rädd att jag förlägger den, som med mycket annat :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för den du, själv älskar jag den, det är ju Geordi och sen är det ju Usagi-dono som har gjort den :D Fast smaken är ju olika, men det var en av de finaste presenterna jag har fått iallafall

Det kan jag förstå. Är det din bror som gjort den till dig är den ju givetvis värd mycket mer än en vanlig masstilverkad Geordi. Tycker att den är ganska bra gjord. Jag skulle med största säkerhet inte lyckas så bra.

Redigerad av Unkas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack f??r den du, själv älskar jag den, det är ju Geordi och sen är det ju Usagi-dono som har gjort den :D Fast smaken är ju olika, men det var en av de finaste presenterna jag har fått iallafall

Det kan jag förstå. Är det din bror som gjort den till dig är den ju givetvis värd mycket mer än en vanlig masstilverkad Geordi. Tycker att den är ganska bra gjord. Jag skulle med största säkerhet inte lyckas så bra.

:D Exakt :D ..... Fast han råkar ju inte direkt vara min bror på riktigt, men på låtsas går det alldeles finemang :D :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg