Gå till innehåll

30 medlemmar har röstat

1. 1.

• Wow! Häftigt!
      15
    • Mycket bättre än Ikonbaord 2!
      10
    • Lite för mycket funktioner!
      5
    • Det gamla forumet var bättre!
      0

Rekommenderade inlägg

Postad

Jag tycker rankningen är bra.. Det vart lite av en chok när ni bytte till forumet från 2:an till 3:an.. Men efter man vant sig så måste jag säga att den har blivit bättre..

• 2 veckor senare...
Postad

Vill bara svara på frågan "Vad tycker ni om Ikonborad 3?"

Jag måste erkänna att jag blir snurrig av alla ikoner och funktioner. det är lite för många ! Men jag är väldig nöjd med resten. Jag måste lära mig först hur de funkar i den nya ikonboard 3.

Postad

Nettan, jag förstår att du och ni andra kan tycka att det blir lite rörigt, men när ni har lärt er att arbeta med forumet så kommer ni att upptäcka att det är mycket bättre än det gamla. Om det är något som ni inte förstår så föreslår jag att ni först tittar i hjälpen och ni får gärna kontakta mig eller någon av forumledarna. Som tur är så är det ingen som har valt "Det gamla forumet var bättre!"  :)

Postad

Jag håller med de flesta andra här. Precis när jag såg Ikonbord 3 för första gången så såg det väldigt rörigt ut, men nu när jag lärt mig huvudfunktionerna så är det mycket bättre än det gamla.

Postad

jag tycker det borde finnas nån funktion där man kan pausa sina befordringar... om man inte vill få högre rank... t ex så känns det inte så kul att gå förbi Captain egentligen... och att gå över till SF Command låter inte så lockande...

Postad
jag tycker det borde finnas nån funktion där man kan pausa sina befordringar... om man inte vill få högre rank... t ex så känns det inte så kul att gå förbi Captain egentligen... och att gå över till SF Command låter inte så lockande...

Tyvärr så finns det inte någon sådan funktion.

Postad

Tyvärr så finns det inte någon sådan funktion.

men jag vill inte till SF Command... alla vet ju att alla amiraler och sånt är korrumperade... *ler*

• 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...