Nyhet Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Trekmovie skriver i en artikel att den engelske skådespelaren Greg Ellis har skrivit på för att spela rollen som maskinchef Olsen i den kommande Star Trek XI. Greg Ellis är bland annat känd för sina roller som Officer Groves i Pirates of the Caribbean samt har gjort roller i filmer som Titanic, Beowulf och Mr. And Mrs. Smith. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Men kontrakterar dom fortfarande folk mitt i inspelningsfasen? Hmm det kanske är vanligare än vad man tror. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Men kontrakterar dom fortfarande folk mitt i inspelningsfasen? Hmm det kanske är vanligare än vad man tror. Jag tror det är vanligare än man tror att de vänta till sissat stund med att besätta vissa roller, specielt om de inte riktigt hittar rätt person för jobbet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Hmm apropå det så skulle dom ha tillsatt rollen som Scotty till han som spelar rollen som läkare i stargate atlantis! Han både låter och ser ut som en ung Scotty! Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 (edited) Men kontrakterar dom fortfarande folk mitt i inspelningsfasen? Hmm det kanske är vanligare än vad man tror. det tror jag med . de kanske väntar med vissa scener tills de hittat en skådis som kan göra rollen på ett trovärdigt sätt . eller så har de inte så bråttom med att tillsätta roller som ska vara med i de scener man ändå ska spela in först i slutskedet av inspelningen . en annan teori jag har är att under inspelningen kommer man på en bra karaktär men de har ingen aning om vem som ska göra rollen (omvänt kan en skådis som Catherine Zeta Jones ringa och vilja vara med i filmen så de hittar på en roll åt henne) . tror nån annan att det kan vara så? Edited February 21, 2008 by K´hogh son of Klintoch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Jag tror nog mer på att de talar om lite pö om pö när de känner för det och när info läcker ut. Men visst kan det stämma att man under inspelningen kommer på att här skulle det passa bra med kirks brorsa och ringer en lämplig sådan... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Hmm apropå det så skulle dom ha tillsatt rollen som Scotty till han som spelar rollen som läkare i stargate atlantis! Han både låter och ser ut som en ung Scotty! det kan jag faktiskt hålla med om, även fast jag int direkt gillar så mycket av SG. tittade lite på Atlantis förut och han läkaren (vad han nu hette) var typ bäst enligt mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Fattar inte att dom inte valde honom. Han var ju klockren OCH hade redan dialekten klar!! Men det kan ju ha varit andra faktorer som spelade in som inte gällde om att han utseenndemässigt passade in. Varför får inte jag bestämma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Fattar inte att dom inte valde honom. Han var ju klockren OCH hade redan dialekten klar!! Men det kan ju ha varit andra faktorer som spelade in som inte gällde om att han utseenndemässigt passade in. Varför får inte jag bestämma? Därför att du inte regiserar filmen? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Fattar inte att dom inte valde honom. Han var ju klockren OCH hade redan dialekten klar!! Men det kan ju ha varit andra faktorer som spelade in som inte gällde om att han utseenndemässigt passade in. Varför får inte jag bestämma? Därför att du inte regiserar filmen? J. Hmm ska kolla om jag ändå inte är släkt med Q. I så fall skulle det lösa sej! ;) Hursomhaver så tror jag att nästan alla tittare kommer att vara nöjda över rollbesättningarna som sådana. Jag får ett intryck (det lilla jag vet) av att allt är gediget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Fattar inte att dom inte valde honom. Han var ju klockren OCH hade redan dialekten klar!! Men det kan ju ha varit andra faktorer som spelade in som inte gällde om att han utseenndemässigt passade in. Varför får inte jag bestämma? Därför att du inte regiserar filmen? J. Hmm ska kolla om jag ändå inte är släkt med Q. I så fall skulle det lösa sej! ;) Hursomhaver så tror jag att nästan alla tittare kommer att vara nöjda över rollbesättningarna som sådana. Jag får ett intryck (det lilla jag vet) av att allt är gediget! Det får vi verkligen hoppas då detta är de första Star Trek på några år. Jag är dock skeptiskt, men vill gärna bli bevisad fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts