Gå till innehåll
Jocke

Vad tycker ni om ST: Enterprise Databas?

Rekommenderade inlägg

Den nya sidan Star Trek: Enterprise Databas har nu varit öppen i snart 3 veckor och jag är därför lite nyfiken på vad ni tycker och tänker om sidan?

Vad är bra/dåligt, har du några förslag på förbättringar, är det något du saknar etc.?

Allting är välkommet, både ris och ros :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker databasen är riktigt bra, men jag måste tyvärr säga att jag inte är särskilt förtjust i den nya färgen på forumet. Som tur kan man använda sig av den gamla blå färgen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad tycker jag om den nya sidan, ST: Enterprise databas?

När jag besöker den nya hemsidan första gången, blev jag ordentligt  ;0  ;0  ;0 !  När jag besöker hemsidan några gänger, ser  jag att webmaster har förbättrat hemsidan hela tiden  bland annat layout... Förrsten tycker jag att  huvudrubrik med rymdskeppet (bild) på,  är  mycket bättre och trevligare än den föregående  rubik med planeten.

Jag tycker att Webmaster och redaktionen får  mycket beröm  och tusen rosor..för att de har gjort ett  fantastiskt arbete med den nya hemsidan.

(Men jag har inte upptäckat något "nackdel" ännu ....)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker oxå att Enterprise-sidan blev väldigt bra.

Fast jag saknar planeten som fanns med i början bredvid alla rubriker, den har tydligen bytts ut mot olika.   :(

Eller var det så från början?? *förvirrad*

Jättebra iallafall.

Forumet oxå, jag gillar de nya färgerna.  :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack ska ni ha allihop :) Sidan kommer att fortsätta utvecklas hela tiden och med hjälp av er besökare och redaktionen så hoppas jag att den kommer att bli den största svenska Enterprise-sidan.

Lis@, alla avdelningar hadde redan från början olika planeter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag förstår om det är jobbigt och så men uppdateringen kunde verkligen vara bättre. Jag tänker främst på avsnitts-sektionen. Det är svårt att rösta på ett avsnitt man såg för flera veckor sedan.

Annars är sidan snygg och bra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Sidan är ganska bra, men borde uppdateras mera. Såklart är det svårt om man har två sidor att hålla på med. Lycka till med sidan. :D

Jo, men nu när jag är rätt så nöjd med "kodningen" av sidan så kommer jag att uppdatera innehållet mer. Resten av redaktionen har även varit lite upptagna ett tag nu, men jag tror att även dom kommer att skriva avsnittsbeskrivningar etc snart ...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Diggar den nya sidan.

Gillar speciellt att ni lägger upp lite allmäna Star Trek nyheter på den, känns som om det saknades på den förra.

Good Work!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmm... det verkar som att det inte går att rösta på de senast upplagda avsnitten. Det står "Inga betyg ännu!  Du har redan gett ett betyg!"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hmm... det verkar som att det inte går att rösta på de senast upplagda avsnitten. Det står "Inga betyg ännu!  Du har redan gett ett betyg!"

Jag skall kolla på det när jag kommer hem, ska iväg till jobbet nu. Antagligen bara en liten miss som jag har gjort i kodningen.

Om du inte är inloggad så testa att logga in så ska du kunna ge betyg, du måste nämligen vara inloggad för att kunna göra det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fixat, nu ska allt fungera som det ska igen :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg