startrek92 Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 har det gjorts i sverige någon star trek fan film som är värd att se? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Skapad i fel forumdel. I "Frågor, Kommentarer & Förslag" tar vi endast upp frågor gällande sidan och forumet, som det står i beskrivningen. Gäller fortfarande, flyttat till "Filmer" /Mikael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Inte vad jag vet, men vi har flera mindre och större projekt i nuläget. - Star Trek: New Adventures - Star Trek: Gatekeeper (baserad i Norge med svenska aktörer och deltagare) - Starship Götheborg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 New adventures verkar ha lagts på is (se annat inlägg). Starship Götheborg verkar mest vara en kul grej men om man är i göteborg under inspelningstiden så kan det vara något. Klart seriösast och med störst chans att producera en film är startrek:Gatekeeper och det säger jag inte för att jag själv är med på ett hörn. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 New adventures verkar ha lagts på is (se annat inlägg). Starship Götheborg verkar mest vara en kul grej men om man är i göteborg under inspelningstiden så kan det vara något. Klart seriösast och med störst chans att producera en film är startrek:Gatekeeper och det säger jag inte för att jag själv är med på ett hörn. J. nja , än är New adventures inte lagt på is men det är stor risk för det om inte anmälningarna duker upp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts