startrek92 0 Report post Posted March 25, 2008 har det gjorts i sverige någon star trek fan film som är värd att se? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mikael 0 Report post Posted March 25, 2008 Skapad i fel forumdel. I "Frågor, Kommentarer & Förslag" tar vi endast upp frågor gällande sidan och forumet, som det står i beskrivningen. Gäller fortfarande, flyttat till "Filmer" /Mikael Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted March 26, 2008 Inte vad jag vet, men vi har flera mindre och större projekt i nuläget. - Star Trek: New Adventures - Star Trek: Gatekeeper (baserad i Norge med svenska aktörer och deltagare) - Starship Götheborg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted March 26, 2008 New adventures verkar ha lagts på is (se annat inlägg). Starship Götheborg verkar mest vara en kul grej men om man är i göteborg under inspelningstiden så kan det vara något. Klart seriösast och med störst chans att producera en film är startrek:Gatekeeper och det säger jag inte för att jag själv är med på ett hörn. J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted March 26, 2008 New adventures verkar ha lagts på is (se annat inlägg). Starship Götheborg verkar mest vara en kul grej men om man är i göteborg under inspelningstiden så kan det vara något. Klart seriösast och med störst chans att producera en film är startrek:Gatekeeper och det säger jag inte för att jag själv är med på ett hörn. J. nja , än är New adventures inte lagt på is men det är stor risk för det om inte anmälningarna duker upp Quote Share this post Link to post Share on other sites