startrek92 Postad 25 Mars, 2008 Rapport Postad 25 Mars, 2008 har det gjorts i sverige någon star trek fan film som är värd att se?
Mikael Postad 25 Mars, 2008 Rapport Postad 25 Mars, 2008 Skapad i fel forumdel. I "Frågor, Kommentarer & Förslag" tar vi endast upp frågor gällande sidan och forumet, som det står i beskrivningen. Gäller fortfarande, flyttat till "Filmer" /Mikael
Pjotr'k Postad 26 Mars, 2008 Rapport Postad 26 Mars, 2008 Inte vad jag vet, men vi har flera mindre och större projekt i nuläget. - Star Trek: New Adventures - Star Trek: Gatekeeper (baserad i Norge med svenska aktörer och deltagare) - Starship Götheborg
Supreme Commander JAF Postad 26 Mars, 2008 Rapport Postad 26 Mars, 2008 New adventures verkar ha lagts på is (se annat inlägg). Starship Götheborg verkar mest vara en kul grej men om man är i göteborg under inspelningstiden så kan det vara något. Klart seriösast och med störst chans att producera en film är startrek:Gatekeeper och det säger jag inte för att jag själv är med på ett hörn. J.
K´hogh son of Klintoch Postad 26 Mars, 2008 Rapport Postad 26 Mars, 2008 New adventures verkar ha lagts på is (se annat inlägg). Starship Götheborg verkar mest vara en kul grej men om man är i göteborg under inspelningstiden så kan det vara något. Klart seriösast och med störst chans att producera en film är startrek:Gatekeeper och det säger jag inte för att jag själv är med på ett hörn. J. nja , än är New adventures inte lagt på is men det är stor risk för det om inte anmälningarna duker upp
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu