Gå till innehåll
logarithm

Brent Spiner

Rekommenderade inlägg

Brent Spiner (alla här vet väl vem Brent Spiner är?) är en väldigt bra broadway-sångare, så jag ville bara tipsa er alla ST-nördar här om att han har gjort två album. Det ena, "Ol' Yellow Eyes Is Back" och "Dreamland" i sammarbete med Maude Maggart, borde lyssnas på. Och jag menar, man kan väl ändå inte ogilla broadway? Det är ju så himlans trevligt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jupp vi vet ;) Finns omnämnt i minst en tråd ;)

Dock kanske Dreamland inte är lika känd.

Jasså, men det måste jag missat eftersom jag är ny, och lat. Så jag orkade inte kolla om det redan var omnämt. Då kan man ju nästan lika gärna ta bort tråfen.

Dreamland är ganska ny vad jag vet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Brent Spiner (alla här vet väl vem Brent Spiner är?) är en väldigt bra broadway-sångare, så jag ville bara tipsa er alla ST-nördar här om att han har gjort två album. Det ena, "Ol' Yellow Eyes Is Back" och "Dreamland"

men var kan man få tag på dessa album?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Brent Spiner (alla här vet väl vem Brent Spiner är?) är en väldigt bra broadway-sångare, så jag ville bara tipsa er alla ST-nördar här om att han har gjort två album. Det ena, "Ol' Yellow Eyes Is Back" och "Dreamland"

men var kan man få tag på dessa album?

amazon borde de ju finnas på. leta på tradera eller blocket efter ol' yellow eyes is back. dreamland är så pass ny att den borde finnas i vanliga skivaffärer, men om du har råd med tull är det ju bara att beställa från brent spiners egen hemsida.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, fin intervju. Fast ärligt talat satt jag mest och tittade på Brents mun, haha. :knäpp: Den är så hypnotiserande! Så.. rolig.

Undrar vart man får tag på Dreamland.. :osäker:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är väl bara att börja gröta på diverse skiv-sajter och denna skiva är ju såpass ny så den ska väl ej vara svår att få tag på. I värsta fall får man väl importera :)

Finns kanske att köpa på hans hemsida.

Denna rekommenderas starkt:

Här får man både lite storyn bakom skivan och fina smakprov på musiken OCH se Mark Hamill! Star trek OCH star wars toghtether! :w00t:

Redigerad av michael ricochet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu