logarithm 0 Report post Posted September 27, 2008 Brent Spiner (alla här vet väl vem Brent Spiner är?) är en väldigt bra broadway-sångare, så jag ville bara tipsa er alla ST-nördar här om att han har gjort två album. Det ena, "Ol' Yellow Eyes Is Back" och "Dreamland" i sammarbete med Maude Maggart, borde lyssnas på. Och jag menar, man kan väl ändå inte ogilla broadway? Det är ju så himlans trevligt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted September 27, 2008 Jupp vi vet ;) Finns omnämnt i minst en tråd ;) Dock kanske Dreamland inte är lika känd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
logarithm 0 Report post Posted September 27, 2008 Jupp vi vet ;) Finns omnämnt i minst en tråd ;) Dock kanske Dreamland inte är lika känd. Jasså, men det måste jag missat eftersom jag är ny, och lat. Så jag orkade inte kolla om det redan var omnämt. Då kan man ju nästan lika gärna ta bort tråfen. Dreamland är ganska ny vad jag vet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
McTwiggy 0 Report post Posted September 27, 2008 Brent Spiner (alla här vet väl vem Brent Spiner är?) är en väldigt bra broadway-sångare, så jag ville bara tipsa er alla ST-nördar här om att han har gjort två album. Det ena, "Ol' Yellow Eyes Is Back" och "Dreamland" men var kan man få tag på dessa album? Quote Share this post Link to post Share on other sites
logarithm 0 Report post Posted September 27, 2008 Brent Spiner (alla här vet väl vem Brent Spiner är?) är en väldigt bra broadway-sångare, så jag ville bara tipsa er alla ST-nördar här om att han har gjort två album. Det ena, "Ol' Yellow Eyes Is Back" och "Dreamland" men var kan man få tag på dessa album? amazon borde de ju finnas på. leta på tradera eller blocket efter ol' yellow eyes is back. dreamland är så pass ny att den borde finnas i vanliga skivaffärer, men om du har råd med tull är det ju bara att beställa från brent spiners egen hemsida. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pwntus 0 Report post Posted September 27, 2008 *host* pirat *host* Ja, det är extremt dålig stil att tanka men - det går ju :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted September 28, 2008 Dessutom är det förbjudet enligt forumreglerna att uppmuntra och ge tips och info om fildelning. Bara så att du vet. J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pwntus 0 Report post Posted September 28, 2008 Men jag är dålig på att komma ihåg saker. Förlåt mig, hoppas ni har överseende såhär i början. Quote Share this post Link to post Share on other sites
khelben 0 Report post Posted September 29, 2008 Den här kanske kan vara av intresse? Intervju med Brent Spiner Quote Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted September 29, 2008 (edited) Mycket trevlig intervju..och så börjar man drömma om data's återkomst igen (och jag som redan har skrivit manus till detta!) Skivan dreamland skall köpas! Japp! Edited September 29, 2008 by michael ricochet Quote Share this post Link to post Share on other sites
logarithm 0 Report post Posted September 29, 2008 Ja, fin intervju. Fast ärligt talat satt jag mest och tittade på Brents mun, haha. :knäpp: Den är så hypnotiserande! Så.. rolig. Undrar vart man får tag på Dreamland.. :osäker: Quote Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted September 29, 2008 (edited) Det är väl bara att börja gröta på diverse skiv-sajter och denna skiva är ju såpass ny så den ska väl ej vara svår att få tag på. I värsta fall får man väl importera Finns kanske att köpa på hans hemsida. Denna rekommenderas starkt: Här får man både lite storyn bakom skivan och fina smakprov på musiken OCH se Mark Hamill! Star trek OCH star wars toghtether! Edited September 30, 2008 by michael ricochet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted September 30, 2008 Småintresant intervju. Alltid roligt att se intervjuer med personer från Star Trek. Quote Share this post Link to post Share on other sites