Gå till innehåll
Nyhet

Två nya bilder på USS Kelvin

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpg I Juli vid Comic-Con 2008 startade Intel ett samarbete med Paramount för att göra promotion för sina produkter och för Star Trek. Nu har den specialskapade hemsidan uppdateras med några nya animationer samt skrivbordsbilder på USS Kelvin. Det finns fyra områden på hemsidan att utforska.

USS Kelvin (noterar: dockar snart)

Starfleet Database (trailer och bildgalleri)

Technology (marknadsför produkter från Intel)

Recruitment (anmäl dig för uppdateringar)

Besök denna sida för att ta del av allt detta samt för att ladda ner skrivbordsunderläggen som finns under Starfleet Database.

tumme_usskelvin2.jpg tumme_usskelvin.jpg

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den sidan var seg. Men det är kanske för att den inte är helt klar?? Massa grafik var det ialla fall. Behöver väll en superdator för att kunna se sidan ordentligt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Och jag som trodde att alla warp nacelles kommer i par. Men det går tydligen bra med ett halvt par med. J.

Enligt roddenberry skulle de alltid komma i par (2 el 4). Jag tror att grejen under skeppet ska vara den andra nacellen om de nu ska vara riktiga.

angående par så hade refiten av Ent-D i All Good Things tre synliga naceller, det förklarar man genom att den mittersta egentligen är två ihopbyggda naceller.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

nä , man ser ju i "First contact" att "Phoenix" har två naceller(utfällbara dessutom) så det har varit två ända sen början . det finns några som beklassas som jagare som har en nacell(på undersidan) och jag känner bara till Constellation-klassen som har fyra warpnaceller , men det kanske finns fler .

Redigerad av K´hogh son of Klintoch

Dela detta inlägg

Länk till inlägg