Supreme Commander JAF Postad 8 November, 2009 Rapport Postad 8 November, 2009 Jag tänkte jag skulle beställa ett exemplar av Cats dvdn. Sedan blir väl nästa projekt att hitta star trek diton... :P Varför finns det ingen fan film där katterna i Cats gör star trek för? J. Citera
Nakh Postad 14 December, 2009 Rapport Postad 14 December, 2009 Synecdoche New York såg jag nyligen. Regidebut av Charlie Kaufman. Väldigt bra. Mycket att hålla koll på och tänka efter kände jag.. Citera
Antiscamp Postad 22 December, 2009 Rapport Postad 22 December, 2009 Gettysburg (1993) med bland annat Martin Sheen som General Robert E. Lee. Filmen är storslagen och är en omsorgsfullt gjord rekonstruktion av slaget vid Gettysburg. Amerikanerna och sina reenactments av historien at it's best. Gettysburg är troligen den bästa filmen jag har sett och den har alla ingredienserna jag vill ha; storslaget och historiskt korrekt in i minsta detalj. Citera
Unkas Postad 22 December, 2009 Rapport Postad 22 December, 2009 Jag tänkte jag skulle beställa ett exemplar av Cats dvdn. Sedan blir väl nästa projekt att hitta star trek diton... :P Varför finns det ingen fan film där katterna i Cats gör star trek för? J. Hittade du Cats-dvd på nätet? Var och vad kostade den? Hittade bara på Discshop. Citera
Supreme Commander JAF Postad 23 December, 2009 Rapport Postad 23 December, 2009 Jag tänkte jag skulle beställa ett exemplar av Cats dvdn. Sedan blir väl nästa projekt att hitta star trek diton... :P Varför finns det ingen fan film där katterna i Cats gör star trek för? J. Hittade du Cats-dvd på nätet? Var och vad kostade den? Hittade bara på Discshop. kolla Really Usefull Groups RUG hemsida (ALW:S företag). Kostade 200 har jag för mig. Men det verkar som att Macavity eller någon av hans underhuggare har busat med min kopia för jag har fortfarande inte fått den. J. Förresten kan jag rekomendera Aristocats om man vill ha en småmysig stund tillsammans med katter (eller om man har barn i disney åldern). J. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.