khelben Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Hej! Jag skulle vilja veta vad ni tycker om avsnittet: Q borg. Själv tycker jag att det är ett mycket bra avsnitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Q-borg? Menar du I Borg? I sånt fall ett mycket bra avsnitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keiko Posted December 23, 2008 Report Share Posted December 23, 2008 (edited) Ja, om det är I, Borg vi talar om så är det ett bra avsnitt, dock inte ett av mina favoriter. Edited December 23, 2008 by Keiko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 23, 2008 Report Share Posted December 23, 2008 Det finns inget avsnitt som heter Q Borg men det finns ett som heter Q Who? där Q visar picard borgerna och ett som heter I Borg där de hittar en skadad borg som de kallar Hugh. Båda avsnitten är bra och tillför mycket djup omkring borgerna även om make upen i Q Who? tillför en del övrigt att önska... J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Skulle gissa att han menade Q Who. Jag tycker om båda avsnitten som "Supreme Commander JAF" refererar till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominionMaster Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Jag gillar också båda dessa avsnitt. Dock är "The best of both worlds" mitt favoritdubbelavsnitt med Borg! Så pass bra att det skulle göra sig som film för oss inbitna Trekkers. De hade bra budget där, och det är tydligen så att de sparade en del pengar på vissa avsnitt för att göra en del andra svinbra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Jag tycker också att "best of both worlds" är ett av de bästa Star Trek avsnitten faktiskt det allra första jag såg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominionMaster Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Jag tycker också att "best of both worlds" är ett av de bästa Star Trek avsnitten faktiskt det allra första jag såg! Ingen dålig början då! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronkal Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 båda dessa avsnitt q who och i borg är riktigt bra dom är underhållande och ändå seriösa som star trek ska vara ibland med kanske också en lite touch av lättsamhet för att fungera som en kontrast för det mer seriösa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts