khelben Posted December 22, 2008 Report Posted December 22, 2008 Hej! Jag skulle vilja veta vad ni tycker om avsnittet: Q borg. Själv tycker jag att det är ett mycket bra avsnitt. Quote
Aike Posted December 22, 2008 Report Posted December 22, 2008 Q-borg? Menar du I Borg? I sånt fall ett mycket bra avsnitt. Quote
Keiko Posted December 23, 2008 Report Posted December 23, 2008 (edited) Ja, om det är I, Borg vi talar om så är det ett bra avsnitt, dock inte ett av mina favoriter. Edited December 23, 2008 by Keiko Quote
Supreme Commander JAF Posted December 23, 2008 Report Posted December 23, 2008 Det finns inget avsnitt som heter Q Borg men det finns ett som heter Q Who? där Q visar picard borgerna och ett som heter I Borg där de hittar en skadad borg som de kallar Hugh. Båda avsnitten är bra och tillför mycket djup omkring borgerna även om make upen i Q Who? tillför en del övrigt att önska... J. Quote
Mr Trek Posted January 31, 2009 Report Posted January 31, 2009 Skulle gissa att han menade Q Who. Jag tycker om båda avsnitten som "Supreme Commander JAF" refererar till. Quote
DominionMaster Posted February 1, 2009 Report Posted February 1, 2009 Jag gillar också båda dessa avsnitt. Dock är "The best of both worlds" mitt favoritdubbelavsnitt med Borg! Så pass bra att det skulle göra sig som film för oss inbitna Trekkers. De hade bra budget där, och det är tydligen så att de sparade en del pengar på vissa avsnitt för att göra en del andra svinbra. Quote
Mr Trek Posted February 2, 2009 Report Posted February 2, 2009 Jag tycker också att "best of both worlds" är ett av de bästa Star Trek avsnitten faktiskt det allra första jag såg! Quote
DominionMaster Posted February 2, 2009 Report Posted February 2, 2009 Jag tycker också att "best of both worlds" är ett av de bästa Star Trek avsnitten faktiskt det allra första jag såg! Ingen dålig början då! Quote
gronkal Posted July 5, 2009 Report Posted July 5, 2009 båda dessa avsnitt q who och i borg är riktigt bra dom är underhållande och ändå seriösa som star trek ska vara ibland med kanske också en lite touch av lättsamhet för att fungera som en kontrast för det mer seriösa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.