Gå till innehåll
Unkas

Pojk- eller flickforum?

Man eller kvinna?  

25 medlemmar har röstat

1. 1.

• Kvinna
      6
    • Man
      19

Rekommenderade inlägg

Startar denna tråden i relation till tråden "Pojk eller Flickserie". Tänkte att forumets deltagare själv kan få ge en bild av hurvida Star Trek i sverige är uppdelat mer på män eller kvinnor, eller 50/50.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har fått för mig att könsfördelningen bland Star Treks tittare har varit relativt jämn under åren men jag kan ha fel. Det ska bli intressant att se utfallet av den här "undersökningen" även om vi kanske inte är tillräckligt många för att ge en rättvis bild av Star Trek-intresset i Sverige. Själv är jag man (i alla fall senast jag kontrollerade). :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ska man svara vad man själv är för kön, eller vad man tror är vanligast? ^^

Svara på båda frågorna om du vill. Men givetvis behöver man inte skriva öppet om man är man eller kvinna om man inte vill. själv är jag pojke ;) Tror att det är övervägande på forumet, men inte med så mycket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Aha! Jag är flicka, men det är nog inget nytt. Jag tror att det är fler män än kvinnor som ser på star trek/sci-fi, men när det gäller aktiviteten på detta forum tror jag det är ganska jämt. Inte 50/50, men ungefär. Jag tycker inte att det är sällsynt med kvinnor här iallafall!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det har du rätt i Borgmi. Det är gott om tjejer här på forumet, vilket jag ser som posetivt. Blir alltid en trevligare miljö när den består av både killar och tjejer. Och mycket roligare också :rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Precis! Instämmer med de föregående talarna. Det handlar nog mer om vilken "sorts" människa man är, och vad man är ute efter i sitt ST-tittande, än vilket kön man är av. Som det har sagts förut i många trådar så blir nog star trek en liten besvikelse om man är ute efter renodlad action, eller drama för den delen. Star Trek är djupare än så.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu