Gå till innehåll
Nyhet

Tredje Star Trek-trailern är på gång

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpg Den 6 mars, i samband med USA-premiären av filmen Watchmen, kommer den tredje Star Trek-trailern att släppas, rapporterar Paramount idag. På morgonkvisten den 9 mars kommer den att finnas "streamad" i HD-kvalitet från Apple.com Trailers. I trailern kommer att finnas delar av tidigare osläppta scener men annars är inget känt om innehållet. Vi får väl hoppas att det inte blir en ommixning av tidigare trailer utan något helt nytt, hela vägen genom.

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det förstår jag ju men jag skulle tänka mig att de kommer att göra en trailer för att locka trekkers.

Om man läser på detta forum ser man ju att en skulle behövas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Trevligt hoppas att den här trailern har mindre action och mera Trek. Alltså en trailer som ska locka de trekkers som tvekar på att se filmen på bio.

Precis vad jag hoppas. Detta är vad jag behöver för att få en störe lust att se den nya filmen. Just nu är intresset ganska svalt. Och det är sorjligt. Det kommer ju en ny ST-film. Pulsen borde vara på 200.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror vi får se något mer av handlingen med fokus på Kirk (och kanske Spock). Lite vilken utmaning de ställs för när de kommer samman för första gången.

Angående att trekkers ogillade förra reklamfilmen så var det bara här man var negativa. I USA var det positivt.

Och när det gäller action i trailers och reklamfilmer, så lär de visa de bästa scenerna sett ur actionsynpunkt för att fånga intresset, så det lär vara mycket handling med.

Redigerad av Aike

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst susdan74

Jag har många vänner i USA som är trekkers och det är delat läger där med, en del tycker om det vi hittills har fått se och minst lika många tycker inte om det. Så att säga att det enbart var positivt i USA är inte helt riktigt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg