Gå till innehåll
Lorien

Seriehjältar

Rekommenderade inlägg

Hej allihopa!!

Jag undrar en sak, vart kan jag få tag på bilder med information om de olika serie hjältarna i hobby syfte? Då pratar jag om superman, batman och så vidare. Skulle verkligen uppskattas om någon kunde hjälpa mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hej allihopa!!

Jag undrar en sak, vart kan jag få tag på bilder med information om de olika serie hjältarna i hobby syfte? Då pratar jag om superman, batman och så vidare. Skulle verkligen uppskattas om någon kunde hjälpa mig.

Wikipedia brukar ha mycket info. Här länkar jag till Wiki på svenska:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Superman

http://sv.wikipedia.org/wiki/Batman

Du kan ju söka vidare efter info om fler hjältars själv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du hittar nog ännu mer på engelska Wiki än svenska. Kolla gärna i referenslistan och länklistan som finns i varje artikel, för där hittar du ofta många bra fansidor om seriefiguerna.

Sedan borde väl seriefiguerna ha egna hemsidor som batman.com.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack alla för era svar :). Jag hade tänkt mig mer i kort samling form eller någonting liknande där det finns bilder och information om varje enskild superhjälte. Har tänkt börja samla, men frågan är om det är möjligt. Får leta runt och hoppas på det bästa.

Redigerad av Lorien

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Samla? Det låter som att det borde finnas hur mycket som helst då. <_< Prova med att googla respektiver superhjältes namn (på amerikanska/engelska då förslagsvis) och se vad det finns av officiella sajter. På dessa brukar all möjlig info samlas och det brukar även finnas butiker och material för samlare med mera, det är varje fall den uppfattningen som jag har fått. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag håller med dig Supreme Commander JAF. Den uppfattningen har även jag fått. Det finns samlar kort på allt möjligt och sådana på superhjältar borde vara en självklarhet. Det är Superman och etc vi pratar om :). Den svåra biten är att hitta dom, men jag ska söka frenetiskt och hoppas på det bästa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu