Gå till innehåll
Nyhet

Ny TV-trailer släpps i USA

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpg

I samband med visningen av Heroes om ett par timmar i USA släpps en ny TV-trailer för filmen Star Trek. Som en av få webbplatser i Norden har Star Trek Databas nu fått tillgång till den innan sändningen och ni kan se den här nedan. Trailern avslöjar vissa scener som innan inte visats, och med en rockigare musik än det var vid den förra trailern (som för övrigt var från TV-serien Dune), så går denna tillbaka till den lite tuffare framtoning som vi såg i de första trailerna.

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den gillade jag inte, trailer 3 var bra, detta verkade mer vara en trailer för actiongalna "jänkare", nej nu gick mina förhoppningar ner(från toppen de hade efter trailer 3).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mr Sulu verkar vara en hejare på kampsport. För det är väl han som gör en volt i fäktscenen på plattformen?

Spock den äldre syntes också till kort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag gillade den.. :)

Jag måste säga att jag ser verkligen fram emot att se den nya Star Trek filmen.

Det är på tiden att nya skådespelare tar över... Fast det är ju klart, det hjälper också att den nya James Kirk (Chris Pine) är snygg :P och Spock spelas av Zachary Quinto - känd ifrån Heros som Syler - men även de andra skådespelarna verkar passa i deras roller

Jag hoppas att filmen kommer att ge "Star Trek" ett lyft framåt.

Redigerad av Kathryn Archer

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag hoppas att filmen kommer att ge "Star Trek" ett lyft framåt.

Det hoppas vi alla, men jag tycker att det verkar kunna bli en Star Trek-film utan Trek(om ni fattar vad jag menar), vilket jag inte skulle gilla, då kan man ju se Stargate eller något istället.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi får hoppas på att filmen lägger till trådar som måste knytas. Annars kan man undra vad idén är med filmen ($$$). I vilket fall lär den slå med all action och special effekter.

Redigerad av Novatron

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den gillade jag inte, trailer 3 var bra, detta verkade mer vara en trailer för actiongalna "jänkare", nej nu gick mina förhoppningar ner(från toppen de hade efter trailer 3).

Trailer 3 var ju också full med en massa action för dessa actiongalna jänkare. Sen är ju det här en tv-spot, alltså mycket kortare och därmed måste dom få in så mycket spänning på den korta tid dom har.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var bara tio av trettio sekunder som var action i tv-reklamfilmen, om man med action menar skjutande, explosioner och slagsmål.

Star Treks trailers och reklamfilmer är standard för hur sådant ser ut idag. Man låter de mest imponerande visuella scenerna och citat från rollfigurerna berätta handlingen istället för att lägga på en speakerröst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg