Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad (redigerade)

Spock, Original Spock eller Spock:arna? Nu blev det knepigt. Av de leksakerna jag har har Original Spock skönast ljudeffekt. B)

Redigerad av Mr Trek
Postad

Nu är jag hemma från Linköping igen, och är nog mer frustrerad än jag varit på ett bra tag. Den Burger King som ligger centralt har FORTFARANDE Scotty & Skytteln kvar, vilket dom nu alltså haft 3 veckor i rad. Gick inte att förklara för dom hur sjukt det hela är och att kampanjen inte skulle skötas på det sättet, totalt inkompetenta. Tog mig till den andra Burger King restaurangen i stan och fick endast tag på en figur, Bird of Prey. Det jobbigaste med det är ju att Spock den äldre ingick i den skaran av fyra leksaker som säljs tillsammans med Bird of Prey, SPOCK WAS THERE!!!! Hade jag varit där någon dag innan hade jag säkert varit betydligt gladare än vad jag är nu.

Jag ger nu upp mina försök att komplettera samlingen genom köp på Burger King. Det är omöjligt. Jag har nu varit i Linköping tre gånger på tre veckor, en stad jag varit i en gång de senaste tre åren innan denna kampanj. Det är omöjligt, frustrerande och energikrävande. Jag vänder mig nu till forumet i hopp om att någon har en dublett denne vill bli av med, i andra hand tradera, i tredje hand blir det Ebay.

Postad
Nu är jag hemma från Linköping igen, och är nog mer frustrerad än jag varit på ett bra tag. Den Burger King som ligger centralt har FORTFARANDE Scotty & Skytteln kvar, vilket dom nu alltså haft 3 veckor i rad. Gick inte att förklara för dom hur sjukt det hela är och att kampanjen inte skulle skötas på det sättet, totalt inkompetenta. Tog mig till den andra Burger King restaurangen i stan och fick endast tag på en figur, Bird of Prey. Det jobbigaste med det är ju att Spock den äldre ingick i den skaran av fyra leksaker som säljs tillsammans med Bird of Prey, SPOCK WAS THERE!!!! Hade jag varit där någon dag innan hade jag säkert varit betydligt gladare än vad jag är nu.

Jag ger nu upp mina försök att komplettera samlingen genom köp på Burger King. Det är omöjligt. Jag har nu varit i Linköping tre gånger på tre veckor, en stad jag varit i en gång de senaste tre åren innan denna kampanj. Det är omöjligt, frustrerande och energikrävande. Jag vänder mig nu till forumet i hopp om att någon har en dublett denne vill bli av med, i andra hand tradera, i tredje hand blir det Ebay.

Ett förslag är ju att köpa figurerna på konventet i Storbritannien du ska till om ett par veckor. De kanske t o m har Burger King på plats?

Postad

Tror inte att dom säljer Burger King figurer på såna konvent, tror inte ens att det är tillåtet då dessa endast ska säljas i samband med Burger King's kampanj. När jag anländer till England är nog kampanjen dessutom slut.

Postad

Fick efter några veckor svar från Burger King, dom bad om ursäkt för att det tog så lång tid med svaret. Efter den fyra veckor långa kampanjen så kommer dom sälja de som blev kvar, det är ju redan fastställt, men jag fick även beskedet att dessa blandade figurer kommer att säljas i ytterligare 3 veckor.

Jag passade på att "tjalla" på Linköping City's skötsel utav den här kampanjen, hoppas dom tar itu med dom snarast.

• 2 veckor senare...
Postad

Jag har fått tag i alla utom tre. Tre stycken fick ajg tag i Sverige och 10 st hittade ajg på en BK i Tyskland som jag åkte förbi. Hoppas ajg får tag i de sista tre med..

Postad
Jag har fått tag i alla utom tre. Tre stycken fick ajg tag i Sverige och 10 st hittade ajg på en BK i Tyskland som jag åkte förbi. Hoppas ajg får tag i de sista tre med..

Ajg...hmmm tror nog du menar jag :lol:

Grattis till figurerna! Själv nöjer jag mig med de 6 st jag har...

Postad

Är jag det enda fan:et som inte har en enda av dessa figurer och inte heller har några planer på att försöka införskaffa dem? :)

Postad

Hahah nu ska vi inte va sånna!

Jag har bara en shuttle för att jag tyckte att det var en kul grej att gå med star trek-gänget som jag kollade på premiären med och köpa ett kids-meal och skaffa sej en leksak-a la star trek. Men jag är inte heller någon samlare alls!

Man jag skulle inte gråta om jag hade ett par tribbles, en signerad affisch av Nimoy, och den där relativt nya flask-Enterprise-öppnaren!

Den enda kuriosa jag har är väl signerade böcker av Bodil Malmsten och Janne G. (Gillou) Jag har för övrigt mött o snackat med Dan Reed(Ja vem är det?) Och spelart förband till Anders F.Rönnblom. Så jag är nöjd med kuriosa och fandom....men som sagt...Nimoy! Trevligt att vara OT!! :D

• Skapa nytt...