Gå till innehåll
Nyhet

Aftonbladet är skeptisk

Rekommenderade inlägg

Fredrik Virtanen på Aftonbladet skrev tidigare idag på Twitter att "Det var journalister och många andra nördar på Star Trek-visningen. Den var nog mkt bra -om man gillar SÅNT och är 16". Bara 3½ timme tidigare skrev han "Puh, 14000 tecken skrivna. Lika många kvar. Men det blir uppehåll för "Star trek". Avskyr genren, men http://tr.im/jUy7 [Star Trek-filmen, min anmärkning) ska vara bra". Var det således en visning på eftermiddagen i Stockholm, för inbjudna journalister?

Sedan hittade jag en artikel i Kvällsposten från den 16 april om Star Trek-filmen. Läs den här.

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Man borde skälla ut redaktören efter noter. Jag menar sätta en person som säger att han hatar star trek redan innan han har filmen? Snacka om imkompetens? Och dessutom har fanskapet fräckheten att dra alla trekkers (från unga till 70+) över en kam och kalla oss omogna? NÄ NU D*****r amöba har de skitit i det blå skåpet... Inte för att jag höll aftonbladet särskilt högt ändå men... (Bäst jag slutar innan jag drar på mig en varning...) :rodna: J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Han är nöjesskribent och krönikör på Aftonbladet (Wikipedia). Jag har dock ännu inte hittat något i svenska tidningar om någon recension av Star Trek, så han slänger nog bara ur sig saker hipp som happ än så länge.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade inte han en talk show på tv? Om det är han så måste jag summerat säga att han verkar vara en egenkär bäbis. Snart stängs den här tråden pga flaming :D

Men det var han som började och vi måste ju får svara. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nja, flaming är inte okej. Fortsätter diskussionen att handla om Virtanens väl och ve stängs diskussionen och deltagarna varnas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg