Tourettes Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Sitter nu och räknar ned timmarna inför premiären. Jag bor i england och har bokat en förvisning som är kl 01.00, strax efter midnatt! Detta blir spännande! När har ni bokat? Jag återkommer med kritiska kommentarer om filmen :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Detta ämne är flyttat till : Filmer - Star Trek XI Jag bor i Jönköping (Huskvarna) och har bokat lördag kl 21:10, då kan man passa på (och får en förevändning till :P) att ta en smarrig middag på Jungle Thai innan ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Jag ska se filmen på fredag klockan 18:30 ungefär. Om du tänker ge alltför mycket info om handling och så vidare tycker jag att det är värt att lägga allt i en spoilerbox och gärna lägga recensionen i någon av recensionstrådarna. J. ps välkommen tillbaka förresten! ds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novatron Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 (edited) Jag har bokat på Bergakungen 18:15 sal 1. Vi är hela 6st som skall gå. Har till och med betalt deras biljetter åt dom för att dom skall förhoppningsvis slå upp ögonen för Star trek. Skall gå med min WCT T-shirt. Edited May 7, 2009 by Novatron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Har redan sett filmen, men ska den pa IMAX idag nar jag ar i London pa annat arende. Bara tre timmar kvar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Kul, det skulle jag också vilja göra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keiko Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 Bokat?! Måste man boka? O__O Nej, men vi bor i en rätt liten stad, det är inte mycket till Sience Fiction-mani här, och de flesta som ville se filmen såg den nog på premiären igår. Dessutom verkar Sagabio inte ha gjort särskilt stort väsen om filmen. Lördag i vilket fall *och håller tummarna för att det inte är smockat*. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanmare Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 Nu på söndag 10 maj 18.30 ska jag se den för första gången i Filmstadens bästa salong, åtminstone ljudtekniskt sett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts