Gå till innehåll

41 medlemmar har röstat

1. 1.

• Gillar inte annan Science fiction än Star Trek!
      0
    • Stargate
      11
    • Farscape
      2
    • Firefly
      3
    • Babylon 5
      4
    • X-Files
      5
    • Andromeda
      0
    • Battlestar Galactica
      5
    • Dark Angel
      0
    • Star Wars
      3
    • The 4400
      0
    • Eureka
      1
    • Terminator
      0
    • Doctor Who
      3
    • V
      3
    • Lexx
      0
    • Alien
      1
    • Red Dwarf
      0
    • Heroes
      0
    • Annan
      1

Rekommenderade inlägg

• 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Postad

Har sett ett par avsnitt av Millenium och den var rätt bra så det blir nog nästa serie jag plöjer igenom. Just nu är det Dr Who och Torchwood som gäller. Rekommenderar Doctor Who 2005 och framåt. Har sett tidigare Doctor Who också och jag gillar dem också, men nya är hur bra som helst.

Postad

Miami Vice is da sh**! (Moderatorstryk på sej själv!) Jag älskar Miami Vice med dess miljöer, musik(videos), lagom överdrivna karaktärer, stämmning/intriger samt Jan Hammer mysiga plonk-synth. Filmen gjorde verkligen icke detta underverk rättvisa på något sätt!

Postad

Ro Laren har rätt! Jag såg det när jag redan hade skickat mitt svar. Dubbelsmisk på moderatornissen!

Jag slätar över med att säga nåt så fult som att jag inte gillar Andromeda något vidare (Förlåt mej Majel!!)

Den känns plastig och jag gillar inte ..Dylan Hunt..möjligtvis magogkillen då. Det hela har inte manus och rätta effekterna...skådisarna är väl okej. Men det hela är för "tomt".

• 3 veckor senare...
  • 10 år senare...
Postad

Så här 12 år efter trådstart har det ju tillkommit många nya sf-serier. Hade valt The 100s fem första säsonger som den bästa sf-serien utöver Trek under denna tid. The100 är definitivt en av de bättre sf-serierna som har gjorts. Tyvärr har ju säsong sex och sju blivit avsevärt mycket sämre än de första fem säsongerna.

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...