Nyhet Postad 1 Juni, 2009 Rapport Postad 1 Juni, 2009 Alla de som väntat på att kunna spela Star Trek: D-A-C kan få lite försmak av det redan nu genom att spela igenom demot (för XBox 360). Du kan hämta ner det här. Kanske har också de kryptiska initialerna D, A och C fått sin förklaring. Enligt recensenten för spelet på TrekMovie.com - recension står de för de olika spellägena Deathmatch, Assault, Conquest (dvs. På-liv-och-död, Angrip, Erövra). [ Till originalnyheten ]
Mr Trek Postad 1 Juni, 2009 Rapport Postad 1 Juni, 2009 Tycker inte Deatchmatch skall översättas till Fragga utan Dödsmatch eller något... Fragga känns iallafall inte rätt.
Mr Trek Postad 1 Juni, 2009 Rapport Postad 1 Juni, 2009 På-liv-och-död! Precis det jag letade efter. Nu är jag mycket nöjd
Expendable Ensign Postad 2 Juni, 2009 Rapport Postad 2 Juni, 2009 Deathmatch, Assault, Conquest? Låter inte så värst trekkigt.
K´hogh son of Klintoch Postad 2 Juni, 2009 Rapport Postad 2 Juni, 2009 (redigerade) ja det låter snarare som ännu ett spelföretag som vill tjäna en hacka på ett redan välkänt märke . Redigerad 2 Juni, 2009 av K´hogh son of Klintoch
RoLaren Postad 2 Juni, 2009 Rapport Postad 2 Juni, 2009 Deathmatch, Assault, Conquest? Låter inte så värst trekkigt. Håller verkligen med. Vad hände med utforskning och diplomati? Tacka vet jag spelen från 90-talet, A Final Unity och Harbinger m fl
Aike Postad 2 Juni, 2009 Rapport Postad 2 Juni, 2009 Deathmatch, Assault, Conquest? Låter inte så värst trekkigt. Håller verkligen med. Vad hände med utforskning och diplomati? Tacka vet jag spelen från 90-talet, A Final Unity och Harbinger m fl Det var allt en del rymdstrider i Judgement Rites och 25th Anniversary. Samtidigt fick man pluspoäng om man löste uppdragen så intelligent som möjligt, vilket ofta innebar att undvika strider. Samma sak gällde väl i A Final Unity.
RoLaren Postad 3 Juni, 2009 Rapport Postad 3 Juni, 2009 Det var inte mycket rymdstrider i A final Unity
Rekommenderade inlägg