Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Avatar var jättebra, åtminstonde första gången i 3d (är lite osäker på om handlingen håller när man ser den i dumburken hemma.) och de där Navis var kärlek från första ögonkastet... :wub: J.

Bra gjord men trist och förutsägbar handling. Såg filmen förra året.

Postad

Ja jag håller med, hollywood filmer är så förutsägbara att jag är riktigt trött på dem. Det är så självklart redan från första början var den slutgiltiga striden kommer stå och vad som kommer hända, hade den gjorts med en annorlunda twist hade jag gillat den bättre, men nu är den bara en i mängden men med lite snygga effekter och blå varelser...

Postad

Idag såg jag Alice i Underlandet i 3d. Riktigt bra film. Snyggt gjord, intressant story och bra arbetsinsatser av samtliga skådisar (Anne Hathaway hade kunnat vara bättre).

Den filmen är jag skeptisk mot. Är den som sagan? för då kommer jag inte se den, för alice i underlandet är en av de sämsta sagor och barnfilmer jag sett. Tyckte inte ens om den som liten.

Postad

Idag såg jag Alice i Underlandet i 3d. Riktigt bra film. Snyggt gjord, intressant story och bra arbetsinsatser av samtliga skådisar (Anne Hathaway hade kunnat vara bättre).

Den filmen är jag skeptisk mot. Är den som sagan? för då kommer jag inte se den, för alice i underlandet är en av de sämsta sagor och barnfilmer jag sett. Tyckte inte ens om den som liten.

Nu har jag varken läst boken eller sett den tecknade gamla Disneyfilmen, men den nya är superbra. Vi snackar Tim Burton här. Den nya filmen utspelar sig efter den tidigare. Alice är nu 19 år och står inför ett vägskäl i sitt liv. Jag tror inte Tim Burtonfilmen har mycket gemensamt med den tecknade.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...