RoLaren Postad 28 Februari, 2010 Rapport Postad 28 Februari, 2010 Avatar var jättebra, åtminstonde första gången i 3d (är lite osäker på om handlingen håller när man ser den i dumburken hemma.) och de där Navis var kärlek från första ögonkastet... J. Bra gjord men trist och förutsägbar handling. Såg filmen förra året. Citera
Commander Michels Postad 28 Februari, 2010 Rapport Postad 28 Februari, 2010 Ja jag håller med, hollywood filmer är så förutsägbara att jag är riktigt trött på dem. Det är så självklart redan från första början var den slutgiltiga striden kommer stå och vad som kommer hända, hade den gjorts med en annorlunda twist hade jag gillat den bättre, men nu är den bara en i mängden men med lite snygga effekter och blå varelser... Citera
thamupp Postad 28 Februari, 2010 Rapport Postad 28 Februari, 2010 ...med lite snygga effekter och blå varelser... Kattliknande blå varelser om JAF får be! ;) Citera
Supreme Commander JAF Postad 28 Februari, 2010 Rapport Postad 28 Februari, 2010 Ja! fram för mer kattlika varelser från yttre rymden :lol: Jag skulle lämna över mänsklighetens nycklar direkt, tror jag. :lol: :P Citera
RoLaren Postad 4 Mars, 2010 Rapport Postad 4 Mars, 2010 Idag såg jag Alice i Underlandet i 3d. Riktigt bra film. Snyggt gjord, intressant story och bra arbetsinsatser av samtliga skådisar (Anne Hathaway hade kunnat vara bättre). Citera
emil9898 Postad 10 Mars, 2010 Rapport Postad 10 Mars, 2010 (redigerade) Star Trek Kenny begins och alice i underlandet 2012 Hanna montana 2009 -2010.Jag har inte hunnit gå på bio men ska nog gå på farsan. ;) Redigerad 11 Mars, 2010 av emil9898 Citera
T'Pol Postad 11 Mars, 2010 Rapport Postad 11 Mars, 2010 Idag såg jag Alice i Underlandet i 3d. Riktigt bra film. Snyggt gjord, intressant story och bra arbetsinsatser av samtliga skådisar (Anne Hathaway hade kunnat vara bättre). Den filmen är jag skeptisk mot. Är den som sagan? för då kommer jag inte se den, för alice i underlandet är en av de sämsta sagor och barnfilmer jag sett. Tyckte inte ens om den som liten. Citera
Supreme Commander JAF Postad 11 Mars, 2010 Rapport Postad 11 Mars, 2010 Jag antar att den kommer att vara ganska annorlunda mot sagan. Vi pratar ju trotsallt en modern 3d film här. J. Citera
RoLaren Postad 11 Mars, 2010 Rapport Postad 11 Mars, 2010 Idag såg jag Alice i Underlandet i 3d. Riktigt bra film. Snyggt gjord, intressant story och bra arbetsinsatser av samtliga skådisar (Anne Hathaway hade kunnat vara bättre). Den filmen är jag skeptisk mot. Är den som sagan? för då kommer jag inte se den, för alice i underlandet är en av de sämsta sagor och barnfilmer jag sett. Tyckte inte ens om den som liten. Nu har jag varken läst boken eller sett den tecknade gamla Disneyfilmen, men den nya är superbra. Vi snackar Tim Burton här. Den nya filmen utspelar sig efter den tidigare. Alice är nu 19 år och står inför ett vägskäl i sitt liv. Jag tror inte Tim Burtonfilmen har mycket gemensamt med den tecknade. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.