Apulse Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Halloj! Inte länge kvar nu fören festen börjar igen, dock så jobbar jag nätter så blir inte så mycket spelande för min del i början Vilket fall, tycker det är fan dags när spelet kommer att vi skapar en klan eller guild eller vad dom nu kallar sig. Jag tar inga steg själv utan vill höra vad ni andra tycker först. Om det är välkommet så ser jag till att få igång en lagom till vi alla är online igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Här har du en som vill vara med!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apulse Posted January 27, 2010 Author Report Share Posted January 27, 2010 Döper den till "A Swedish Trek".. tyckte det klinga bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 (edited) "Fleet" heter det :P Man skapar en hos "flottambassadören" på stjärnbasen i solsystemet. Man måste vara en grupp på fem vänner för att kunna skapa en också tror jag :P Försökte skapa en i betan och det var det jag då fick höra. Vi ska inte ha något coolt svenskt namn då? Edited January 27, 2010 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Jag är med! Sa vi hänga på låset kl 19.00 på fredag då!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 (edited) Kan inte börja spela på fredag förrän typ 20:30 Har bestämt med några kompisar, och jag tänkte inte på att STO började då ;) Edited January 28, 2010 by thamupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Belay that order då!? Du måte ju vara meeee jue!! Ja vi som kan tänkte jag skulle samlas i club 47 mellan kl 19.00 och 19.15 om spelet nu funkar så..det kanske startar som betan och då kanske man inte kan sitta och fisa plasmagranater i baren när borgerna anfaller heh :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 (edited) Man måste nog göra tutorialen först, men sen träffas vi i Club 47. Vi måste lägga till varandra som vänner fort också... och det kan vi ju göra i tutorialen. Edited January 28, 2010 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Jag kan nog också tänka mig att vara med. Är ledig imorgon så jag kan nog börja spela vid 19:00. Problemet framöver är bara att även Mass Effect 2 släpps snart (förbokat), vilket man också gärna vill spela. Ja ja, det får väl blir några timmar spelande dom kommande veckorna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Precis, jag misstänkte det att man kör igenom en tutorial först. Hoppas nu inte att deras server får spatt bara! Kommer nog att vara en massa som vill in pronto då när det släpps på! Men det känns ju gött att ha lite head start! Vilka alias kommer vi att ha då? Jag kommer att försöka få samma som senast dvs: Ricochet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 (edited) Men ni kan väll göra en fleet utan mej? och så går jag med sen ;) Har lovat att åka skidor med mina polare, känns inte rätt att dissa dom för ett dator spel :P BTW skulle det inte vara skit coolt om vi lyckades få ett namn som "The 47th fleet". det lär dock vara tryck på det namnet ;) Edited January 28, 2010 by thamupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Hoppas det, men man måste vara en grupp på fem vänner. Vi får se hur många vi blir... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Så vad skall vi heta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Antingen Swedish fleet eller "lost in space" ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Njae, tycker att vi ska ha ett svenskt nanmn, eller försöka hinna till namnet "47th fleet" som thamupp föreslog :P Svenska flottan är bättre än Swedish fleet tycker jag :P Apulse? är du med? Edited January 29, 2010 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Visst men "Svenska flottan" är det ju inte så många andra som hajar vad det betyder. Fast det kanske bara är vi som ser det ändå? Well well mej spelar det ingen roll...Fast..."The romulan alers" vore ju coolt :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Det är ju för att "Svenska flottan" är unikt som det är så coolt B) ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Well vi spelar igenom tutorial:en och så samlas vi i club 47? Vi som orkar spela såpass alltså B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Då får vi hoppas att vi hamnar i samma instans på stjärnbasen då :P När vi registerat vår karaktär kan vi ju lägga upp namnet här så att vi kan adda varandra som vänner. Så hamnar vi med större sannolikhet i sammas instans på stjärnbasen... Och att vi är lika snabba på tutorialen. Edited January 29, 2010 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Ja vi kan ju kika in här när vi är klara med tutorial:en och meddela vår status- namn och allt. Så vi kan ju hålla ett litet öga här då under kvällen....there´s a quantum torpedo tube out there waiting just for me! B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Adda Mr Trek@Mr_Trek allihopa! Edited February 18, 2010 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Så vad blev Fleet namnet? Jag är inne och spelar ganska mycket och har ingen fleet än att vara med i... Rear Admiral 3 är min rank =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Jag tycker mig ha hört att det är "Svenska flottan", vilket onekligen är ett passande namn i sammanhanget. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Jag tycker mig ha hört att det är "Svenska flottan", vilket onekligen är ett passande namn i sammanhanget. J. Är du med i den? Och kan man gå med i den efter patchen är färdig 1400h? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) Jag blev ledaren för flottan när den skapades och det går självklart bra att gå med!! Vad heter du i spelet? Om du inte vill säga det här så bara PM:a det till mig här i forumet, eller berätta det för Mr Trek@Mr_Trek ingame ;) Edited February 18, 2010 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts