Jump to content

Obama går över till den mörka sidan

Nyhet

Recommended Posts

President Barack Obama är en trekker. Trodde vi i alla fall. Men den här bilden som togs när presidenten besökte en bokaffär i helgen tyder på annat.

obamastarwars_100329.jpg

Men, enligt NY Times, så kan trekkers världen över andas ut, eftersom Star Wars-boken var en present till hans pressekreterares sexårige son.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Edited by Nyhet

STÖN! Ständigt detta... fullkomligt irrelevanta ******** (Självcensur). Fattar i överhuvudtaget inte varför denna icke existerande noll konflikt mellan star wars och star trek ska tas upp hela tiden. Fattar i överhuvud taget inte varför det ena ska utesluta det andra eller varför det skulle vara "fel" ur ett star trek perspektiv att köpa star wars leksaker. *Får huvudvärk och vill leka katt...* J.

STÖN! Ständigt detta... fullkomligt irrelevanta ******** (Självcensur). Fattar i överhuvudtaget inte varför denna icke existerande noll konflikt mellan star wars och star trek ska tas upp hela tiden. Fattar i överhuvud taget inte varför det ena ska utesluta det andra eller varför det skulle vara "fel" ur ett star trek perspektiv att köpa star wars leksaker. *Får huvudvärk och vill leka katt...* J.

Titta här om du vill ha ännu mer huvudvärk: <_<

http://www.youtube.com/watch?v=izv0Opt3QL0

Jösses vilken stenkoll den killen hade. *Inte alls* Lyd ett gott råd och släpp inte in honom på Cats... Fast det där mjukisdjuret skulle nog trivas rätt bra där å andra sidan... :P J.

Hmmm, nu börjar jag tröttna på allt tjat om cats på detta STAR TREK forum

Totalt löjligt! Reportern tyckte uppenbarligen att det skulle vara skoj att gå på Sci-Fi mässa och driva med folks intressen. Men det är fördommar som dessa man är tämligen van vid.

Nja, jag är nog mer av inställningen att det var gjort med glimten i ögat. Han fick ju betala det ultimata priset för sin okunnighet på slutet och en sådan grej hade man ju inte gjort om man bara hade velat driva med folks intressen. J. Ps har du inte märkt att jag försöker omvända dig till att bli en cats älskare, ro? Halleluja... ;) :lol: ds.

Totalt löjligt! Reportern tyckte uppenbarligen att det skulle vara skoj att gå på Sci-Fi mässa och driva med folks intressen. Men det är fördommar som dessa man är tämligen van vid.

Nja, jag är nog mer av inställningen att det var gjort med glimten i ögat. Han fick ju betala det ultimata priset för sin okunnighet på slutet och en sådan grej hade man ju inte gjort om man bara hade velat driva med folks intressen. J. Ps har du inte märkt att jag försöker omvända dig till att bli en cats älskare, ro? Halleluja... ;) :lol: ds.

Det kommer aldrig att hända och jag är övertygad om att ingen på forumet är eller kommer någonsin bli intresserad av Cats <_< Det känns som det räcker nu. Finns det inget Catsforum?

Hur skulle det se ut om alla på forumet la till en kommentar om något vi var passionerade om utanför Star Trek i slutet av varje inlägg? Skulle bli väldigt intressant och lustigt. Kanske lite creepy.

Jag skulle ju kunna skriva något om golf i varje inlägg :D

• Create New...