RoLaren Postad 5 April, 2010 Rapport Postad 5 April, 2010 Dax att fira! First Contact day. Om 53 år landar vulcans i Montana. Det firas jag med ett avsnitt av ENT och hallonpaj med vaniljsås. Citera
Unkas Postad 5 April, 2010 Rapport Postad 5 April, 2010 Med andra ord så är vi närmare tredje värdskriget och total förintelse av de samhälle vi känner i dag. Bittra tankar. Citera
Aike Postad 5 April, 2010 Rapport Postad 5 April, 2010 Kriget mot Khan och hans hantlangare skulle väl inträffat på 90-talet, så chansen finns att det tredje världskriget inte utbryter när Star Trek har förutspått det <_< Citera
Supreme Commander JAF Postad 6 April, 2010 Rapport Postad 6 April, 2010 53 år... Då borde jag vara 92 år om jag har räknat rätt. Får bara hoppas att jag överlever så länge. J. Citera
Mr Trek Postad 6 April, 2010 Rapport Postad 6 April, 2010 Jag skulle vara 67 år, ganska nyss pensionerad antagligen Citera
Commander Michels Postad 6 April, 2010 Rapport Postad 6 April, 2010 Det firar vi med att åta upp resterna av påskgodiset 77 år skulle jag vara, alltså gammal småilsk satkärring som står och hötter med kryckan åt de knasiga vulcans som inte kan hälsa som folk eller skrattar år mina usla ordvitsar ;) "Det var bättre förr" Hehe. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.