Gå till innehåll
Borgmi

Gå ihop och köpa från blocket (TNG, TOS & DS9)

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag hittade den här annonsen på blocket. Det är en kille som säljer alla serier utom ENT i de fina plastboxarna, rätt billigt.. Själv är jag väldigt sugen på hela voyager, och kanske orginalserien. Om det finns någon som är sugen på DS9 eller TNG så vore det utmärkt om vi kunde gå ihop och k??pa rubbet, då säljaren inte vill dela upp det. Han har inte heller svarat på mina mail om att jag vill köpa bara voyager..

Någon som är sugen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

är detta någon sorts samlar kollektion? Det känns lite dyrt, det blir ju billigare för dig att köpa helt nytt?

Blir det? Voyager, som jag är ute efter, finns inte att få tag på komplett i Sverige (de röda plastboxarna alltså). Jag har kikat på att beställa från UK, men då hamnar man lätt uppe i två-tre tusen. Om vi istället kan gå ihop några stycken och dela på de 5000 som de här kostar för alla fyra serier så blir det billigare, och jag slipper frakten från UK.

Men jag har gärna fel, om du vet ett enkelt och billigt sätt att få tag på VOY-boxar så får du gärna berätta :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du har helt rätt Pjotr'k, trodde att play.com kom ihåg att jag har valt att priserna skall vara i euro, men de hade gått tillbaka till pund. Blir istället ca 160 euro, fortfarande billigare än i Sverige dock... Kolla alltid play.com och amazon.co.uk innan du handlar från svenska webhandlar, de kan ofta vara väldigt mycket billigare (och det konstigaste är att frakten inte är dyrare än Sverige, play har fri).

Redigerad av Mr Trek

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men platsboxarna (jag är petig samlare ;D) finns inte att få tag på billigare?

Jag har inte hittat billigare iallafall =(

Hade jag inte varit en fattig student just nu hade jag gärna varit med. Var ju inte farligt dyrt för plastboxarna (som är så mycket snyggare än de andra).

Den som ändå hade råd att skaffa alla serier i plastboxar...*drömmer mig bort*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det verkar iofs som att han har fått dom såldra, annonsen är borttagen..

Men om ni hittar VOY, ENT eller TOS-boxar någonstans för ett rimligt pris så får man väldigt, väldigt gärna höra av sig till mig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu