emil9898 Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Har ni några tips på bra Star Trek ljudböcker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Även jag är intresserad av det. Vet inte om det publiceras så många nuförtiden. Den jag lyssnat på var en tvåmansshow med Q och Spock som var väldigt rolig. Det kom en uppföljare på den dessutom. Jag borde ta och lyssna på den igen, den bjöd på många skratt och tänkvärda saker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Även jag är intresserad av det. Vet inte om det publiceras så många nuförtiden. Den jag lyssnat på var en tvåmansshow med Q och Spock som var väldigt rolig. Det kom en uppföljare på den dessutom. Jag borde ta och lyssna på den igen, den bjöd på många skratt och tänkvärda saker. Lite utanför ämnet men var det kanske ett utdrag ur ovannämnda som jag såg framföras av de tu på you-tuben? Väldigt skojsig var den i alla fall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Jag tror du kan lyssna på de senare ljudböckerna på Simon and Schusters sida. Det gick i alla fall förut när boken baserad på senaste filmen släpptes som ljudbok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Det finns en del Star Trek ljudböcker på iTunes, kolla där ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Jag gillade 34th rule of Acquisition. Bra uppläst av Armin Shimmerman (Quark). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts