Jump to content

Star Trek Dataspel

Bromma_Herman
 Share

44 members have voted

1. 1. Star Trek Dataspel

• Star Trek Voyager - Elite Force
      14
    • Star Trek Starfleet Command II - Empires at War
      1
    • Star Trek Armada
      5
    • Star Trek Armada II
      2
    • Star Trek Klingon Acedemy
      1
    • Star Trek Bridge Commander
      13
    • Star Trek Dominion Wars
      1
    • Sacrofice of Angels mod till Homeworld
      0
    • Star Trek Dominion Wars TC till Starcraft
      0

Recommended Posts

Vart köpte ni Star Fleet Command 3 någonstanns? Vill/MÅSTE ha det.

Om det finns någon som vill spela ST:BC i en clan så är ni välkomna att vara med i en. Lägg till mig i MSN så kan jag svar på frågor och hjälpa er att komma med. Vi finns även på internet här. . Men fyll inte i att ni vill vara med innan ni har talat med mig typ. :borg1::borg1::borg1:

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

står i valet och kvalet mellan att köpa bridge commander eller starfleet command III. har läst otaliga recensioner av båda, men är minst sagt osäker på vilket jag ska köpa. om jag köper bridge commander kan jag köpa new worlds eller elite force för dryga hundralappen också. vilket är bäst av dessa två spel? kan säga att jag är mer av en strategisk spelare än en "skjuta-på-allt-som-rör-sig" spelare. kom igen och rekomendera!

står i valet och kvalet mellan att köpa  bridge commander eller starfleet command III. har läst otaliga recensioner av båda, men är minst sagt osäker på vilket jag ska köpa. om jag köper bridge commander kan jag köpa new worlds eller elite force för dryga hundralappen också. vilket är bäst av dessa två spel? kan säga att jag är mer av en strategisk spelare än en "skjuta-på-allt-som-rör-sig" spelare. kom igen och rekomendera!

KÖP BRIDGE COMMANDER! Det är ta mej **** det bästa spel som någonsin gjorts. :w00t:

Starfleet Command 3 tvekar jag till. Har spelat tvåan, och tyckte att det var urdåligt. :förbannad:

har hört att första star fleet command ska vara klassiskt och otroligt bra medan del två kom på pc gamers top 50 sämsta lista på grund av buggar och annat mög. men laddade ner ett demo på bridge commander och det verkar mumma... :)

visste inte att någon använde ordet "mumma" längre :) . Det är synd att inte Starfleet command 3 finns som demo än, men det släpps då den första patchen har kommit... Gôtt! Men ST: BC är faktiskt grymt bra. :borg1::borg1::borg1:

• 3 weeks later...

Jag förlitar mig på bridge commander.... Där kan jag (Med Galaxy) klara av tre romulanska warbirds. Det e bara och slå ut deras disturpors och torpeder och sedan är allt väl....

Men Bridge Commander kanske inte är en "realistisk" skildring..... Inga på bryggan dör ju nånsin....

Jag hatar Ensign Siska Lomar... Och Saffi... Skulle hellre ha Dax och Seven of Nine istället för dem....

Istället för Miguel har jag Tuvok.......... Och Tom Paris sköter mina vapen.... Brex fick vara kvar.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...