Nyhet Posted August 9, 2011 Report Posted August 9, 2011 Den elfte augusti startar årets stora officiella Star Trek-konvent i Las Vegas. Nytt för i år är att du hemifrån kan se gästerna direkt via streaming på Star Trek.com. Varje framträdande eller panel kostar knappt 7 dollar, det vill säga under 50 kronor. Enda undantaget är när de tre kaptenerna William Shatner, Patrick Stewart och Kate Mulgrew gör ett gemensamt framträdande, då priset är 15 dollar eller ungefär 100 kronor. Mer info om konventet kan du läsa här. Källa [ Till originalnyheten ]
RoLaren Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Någon som såg den? Tycker det var väl lite väl mycket pengar.
Admiral Picard Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Det här är min livs dröm att gå på ett sådant magnefikt konvent !
AlmostHuman Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Jag tyckte precis som RoLaren att det rörde sig om lite väl mycket pengar så av den anledningen avstod jag. Tanken var dock god.
Mr Trek Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Det hade antagligen varit smartare om det hade varit gratis. Riktigt bra reklam för nästa års konvent.
Aike Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Då hade man ju inte behövt åka dit <_< Priset var väl helt ok om man jämför med biljettpriser, hotell- och resekostnader.
Recommended Posts