Gå till innehåll
Emher

Nemesis soundtracket

Rekommenderade inlägg

Är det någon som vet datumet för den svenska releasen utav soundtracket till "Star Trek: Nemesis" är? Det amerikanska är den 26:e, men är det detsamma här i Sverige?

PS. Jerry Goldsmith äger :D DS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Va? Vad är det han äger? :huh:

Vad är det han inte äger. Han är ju grymt bra på musik till trek. det är han som är musik till trek

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det han inte äger. Han är ju grymt bra på muksik till trek. det är han som är musik till trek

Instämmer!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det han inte äger. Han är ju grymt bra på musik till trek. det är han som är musik till trek

Ja, det var det jag menade! Han har gjort den absolut bästa Trek musiken (åtminstone till filmerna).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ja, det var det jag menade! Han har gjort den absolut bästa Trek musiken (åtminstone till filmerna).

Jo, det är ju sant, men jag fattar ändå inte vad du menar med att säga att han äger, utan något objekt, eller äger han en :D -smilie? :huh: (eller menar du att han äger rättigheterna till musiken?)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo, det är ju sant, men jag fattar ändå inte vad du menar med att säga att han äger, utan något objekt, eller äger han en :D -smilie? :huh: (eller menar du att han äger rättigheterna till musiken?)

Menar du på allvar att du aldrig har hört uttrycket "han/hon/det/den äger" förut?

"He/She/It owns" då?

Det har samma innebörd som t.ex. "he rules". Slang alltså.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Menar du på allvar att du aldrig har hört uttrycket "han/hon/det/den äger" förut?

"He/She/It owns" då?

Det har samma innebörd som t.ex. "he rules". Slang alltså.

"This is a chock"

Har jag aldrig hört tidigare. :huh:

(Äger då, alltså. "rules" känner jag till)

Oh jag som trodde att jag kände till i prinip all slang som används. Där ser man. :huh: *Känner mig dum*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg