Jump to content

Nemesis soundtracket

Emher

Recommended Posts

PS. Jerry Goldsmith äger :D DS

Va? Vad är det han äger? :huh:

Vad är det han inte äger. Han är ju grymt bra på musik till trek. det är han som är musik till trek

Ja, det var det jag menade! Han har gjort den absolut bästa Trek musiken (åtminstone till filmerna).

Ja, det var det jag menade! Han har gjort den absolut bästa Trek musiken (åtminstone till filmerna).

Jo, det är ju sant, men jag fattar ändå inte vad du menar med att säga att han äger, utan något objekt, eller äger han en :D -smilie? :huh: (eller menar du att han äger rättigheterna till musiken?)

Jo, det är ju sant, men jag fattar ändå inte vad du menar med att säga att han äger, utan något objekt, eller äger han en :D -smilie? :huh: (eller menar du att han äger rättigheterna till musiken?)

Menar du på allvar att du aldrig har hört uttrycket "han/hon/det/den äger" förut?

"He/She/It owns" då?

Det har samma innebörd som t.ex. "he rules". Slang alltså.

Menar du på allvar att du aldrig har hört uttrycket "han/hon/det/den äger" förut?

"He/She/It owns" då?

Det har samma innebörd som t.ex. "he rules". Slang alltså.

"This is a chock"

Har jag aldrig hört tidigare. :huh:

(Äger då, alltså. "rules" känner jag till)

Oh jag som trodde att jag kände till i prinip all slang som används. Där ser man. :huh: *Känner mig dum*

• Create New...