Gå till innehåll
Nyhet

Sverige-premiär för Star Trek Into Darkness redan den 10 maj? *Uppdaterad]*

Rekommenderade inlägg

För en dryg vecka sedan fick tyska Star Trek-fans sig en glad nyhet via filmens officiella tyska Facebook-sida:

Gute Neuigkeiten! STAR TREK INTO DARKNESS kommt schon eine Woche früher, am 9. Mai in die Kinos! LIKE?

Översättning:

Goda nyheter! STAR TREK INTO DARKNESS kommen en vecka tidigare, den 9 maj, på bio! LIKE?

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är i Tyskland då, så jag missar den svenska premiären isåfall, men jag bör få se den i Tyskland i alla fall! Bara den inte är dubbad till tyska - vet ni hur de gör med filmer nuförtiden - hur de gjorde med den förra Star Trek-filmen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är i Tyskland då, så jag missar den svenska premiären isåfall, men jag bör få se den i Tyskland i alla fall! Bara den inte är dubbad till tyska - vet ni hur de gör med filmer nuförtiden - hur de gjorde med den förra Star Trek-filmen?

Japp, det blir nog tyvärr på tyska, då; alla trailers är i alla fall dubbade, och listan över internationella premiärdatum är specifik med att det är en version på tyska som har premiär samma dag i Schweiz :/

Vet inte om de kanske gör som med Pixar-filmer här i Sverige och släpper både en tysk* och en engelsk version.

*Ja, så inte exakt som med Pixar-filmer här i Sverige, men ni förstår vad jag menar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Typiskt - ja, jag vill inte se den dubbad... Men eftersom jag skall Fedcon så kanske de sänder den odubbad för alla internationella gästers och deltagares skull...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ajajaj, jag är i Stockholm inför Bruce Springsteen den elfte maj då. Tror bara att en av de två kompisarna jag kommer att ha med mig har lust att se filmen. Jag som såg fram emot att se premiären på Bergakungen i Göteborg, det var så fantastiskt förra gången, en helt oslagbar stämning i salongen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ajajaj, jag är i Stockholm inför Bruce Springsteen den elfte maj då. Tror bara att en av de två kompisarna jag kommer att ha med mig har lust att se filmen. Jag som såg fram emot att se premiären på Bergakungen i Göteborg, det var så fantastiskt förra gången, en helt oslagbar stämning i salongen.

Gå med Sthlm Trekkers då :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gå med Sthlm Trekkers då :)

Problemet är väl mer att lämna den ena kompisen ensam.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu