Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

Det är så mycket att ta in på en gång. Jag ska grubbla på det i drygt sex timmar och sedan återkomma med mina tankar kring allt.

Jag får skriva under på vad TH3 säger, jag ska också ta mig den tiden att tänka igenom det hela ordentligt.

Redigerad av Lord Di Lego
Postad

Jag tycker faktiskt inte att det är ett särskilt bra beslut - vare sig pengamässigt eller kontinuitetsmässigt. Jag hoppas att de ändrar sig och tillåter saker och ting att förlöpa på ett juste sätt. Jag vill ha min månatliga dos av Star Trek-böcker!

Postad

Jag tycker faktiskt inte att det är ett särskilt bra beslut - vare sig pengamässigt eller kontinuitetsmässigt. Jag hoppas att de ändrar sig och tillåter saker och ting att förlöpa på ett juste sätt. Jag vill ha min månatliga dos av Star Trek-böcker!

Jag håller med dig faktiskt helt ut där. Dem förlorar på alla plan när dem gör detta. Det får vi hoppas på !! För att dem kommer förlora stort ifall dem tänker gå igenom med detta. Det förstår jag ! Vi får hålla tummarna

Postad

Enligt vår kontakt på Paramounts svenska agent (UIP) lutar det åt att Paramount Pictures tänker ta tillbaka sitt beslut, men om man vågar hoppas på detta (UIP är ju ändå så långt från de stora ägarna på Paramount-företagen) är väl för mycket sagt.

Postad

Låter inte så smart om man vill få mer människor att gilla star trek så kanske man inte ska ta bort stora delar av det.

Dock så tycker jag att det låter som ett april skämt.

• Skapa nytt...