Nyhet Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 (edited) Ni har väl inte missat att Star Trek Databas har en pågående tävling, i samband med UIP, där du kan vinna biljetter till en pressvisning av Star Trek Into Darkness? Vi hoppas att du kommer att delta i vår tävling, men vill du öka dina chanser så finns det även fler tävlingar att delta i. Galapremiär (7 maj, kl. 18.30, i Stockholm) SF - Slutdatum: 1 majDiscshop - Slutdatum: 2 majKingsize Pressvisning (7 maj, kl. 10.00, i Stockholm) Star Trek Databas[NÖRD:IGT] Uppdatering: En vinnare har utsetts i MovieZines tävling. Grattis, Dan! Vi gratulerar Dan Spielberger i Kista till tvÃ¥ galabiljetter till "Star Trek Into Darkness". De gÃ¥r med posten idag!— MovieZine (@moviezine) May 2, 2013 Edited May 2, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Vilken tid och på vilken biograf är pressvisningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Rigoletto klockan 10.00 den 7 maj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Usch, vilken jobbig tid. Inte helt optimalt att se en film på bio då. Men hoppas att alla som deltar får en trevlig upplevelse. Hoppas även att lite folk från forumet vinner i dom andra tävlingarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Usch, vilken jobbig tid. Inte helt optimalt att se en film på bio då. Men hoppas att alla som deltar får en trevlig upplevelse. Hoppas även att lite folk från forumet vinner i dom andra tävlingarna. Jo, tid och plats ställer till det. I alla fall för en annan som bor en bit norröver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Usch, vilken jobbig tid. Inte helt optimalt att se en film på bio då. Men hoppas att alla som deltar får en trevlig upplevelse. Hoppas även att lite folk från forumet vinner i dom andra tävlingarna.Ja, pressvisningarna är ju egentligen till för folk som see film "i tjänsten", så det blir lite underliga tider. Själv har jag tur som går en utbildning där jag många dagar kan bestämma mycket själv över mina tider. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 (edited) Jag kan tänka mig det O'Brien. Är du med i utlottningen? Själv bor jag inom acceptabelt avstånd, men arbetar på så sätt att det skulle bli svårt att se filmen den tidpunkten. Men även om jag kunde så skulle jag avstå då jag inte vill se film så tidigt. Trots att det är Star Trek. Avstod därför utlottningen till förmån för andra som vill och kan se den då. IoghaD: Om jag hade det som arbete att recensera biofilmer så skulle jag få kämpa med att hålla lågan brinnande. För hur mycket jag än tycker on film så skulle det ta emot att sitta och trycka i en biograf så tidigt. Edited May 2, 2013 by Kalle Kuckel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Jag kan tänka mig det O'Brien. Är du med i utlottningen? Själv bor jag inom acceptabelt avstånd, men arbetar på så sätt att det skulle bli svårt att se filmen den tidpunkten. Men även om jag kunde så skulle jag avstå då jag inte vill se film så tidigt. Trots att det är Star Trek. Avstod därför utlottningen till förmån för andra som vill och kan se den då. Redaktionen blev erbjudna biljetter utöver de vi fick att lotta ut bland användarna men jag lyckades inte hitta en vettig resa. För att få så bra pris som möjligt skulle jag behövt åka måndag kväll men då tillkommer en övernattning så det skenade iväg i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Okej, trist att det inte gick att lösa. Men helt förståeligt att du avstod. Jag hoppas att du istället får en härlig upplevelse när du ser filmen på den vanliga föreställningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts