Gå till innehåll
Aike

Hur många gånger såg du Into Darkness på bio?

Hur många gånger såg du Into Darkness på bio?  

11 medlemmar har röstat

1. 1.

• 5+
      0
    • 4
      1
    • 3
      3
    • 2
      1
    • 1
      3
    • 0
      3

Rekommenderade inlägg

Nu börjar Into Darkness försvinna från biograferna runt om i landet. Ja, kanske i de flesta städer är den numera borta.

Så hur många gånger såg du faktiskt filmen på bio?

Jag hann med fyra besök. Tre med 3d, en gång i 2d.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Noll gånger här med. Jag tog mig inte tid till det helt enkelt. Är inte så intresserad av nya Star Trek. Det finns inte mycket av det jag gillar hos gammla trek kvar<br />

Redigerad av Bones

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Även jag såg den noll gånger, även fast jag egentligen nog hade räknat att se den en gång. I.o.m att det var en Star Trek film och allt...

Men även jag är betydligt mindre intresserad av nya Star Trek (baserat på det jag såg 2009 iaf), så med facit i hand är det inte helt ofattbart ändå, det blev inte av helt enkelt. Får väl bli att se den här hemma framåt hösten eller vintern.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Beror väl var du bor Lord. Du har fortfarande chansen i Göteborg, Malmö och Stockholm. Jag rekommenderar dig ändå att se den med tanke på att den är i 3d. Du kommer att ångra dig att inte ha gett en Star Trek-film en chans i det formatet, om du inte är allergisk mot 3d-filmer. En hel del som ogillade den förra filmen helt eller delvis har också gillat Into Darkness.

Redigerad av Aike

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Konstigt att ingen slår eller tangerar mina fyra gånger. Det borde finnas några ärketrekkers som har sett den många gånger mer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu